מכבי תל אביב ספגה הערב (שבת) הפסד ביתי לאחר שנכנעה 1:0 להפועל רעננה במשחק שנערך באיצטדיון בנתניה. למרות לחץ כבד על השער של היריבה, שחקניו של ג'ורדי קרויף לא הצליחו למצוא את הרשת ובסיום סיכם המאמן את ההופעה של קבוצתו.

על המשחק:
״אני חושב שבמחצית הראשונה לא היינו טובים. רעננה היו ראשונים לכדורים הראשונים והשניים וגם לריבאונדים מה שגם הוביל לשער שספגנו. במחצית השנייה דחפנו יותר וניסינו יותר, היו לנו המון מצבים בסך הכל. זה אחד מהימים האלה, למרות שלא משחקים טוב עדיין יש מצבים להבקעה אך זה לא הצליח היום״.

על ההצלחה בשבוע שעבר נגד עכו, היום זה לא עבד:
״רעננה שיחקו טוב במחצית הראשונה, בכדורגל שהכדורים הראשונים והשניים שלך אז מקבלים יתרון גדול. הם גם היו מסוכנים בהתקפות המתפרצות. במחצית השנייה לחצנו יותר כדי להבקיע, היו לנו כמעט 20 מצבים, בדרך כלל זה מספיק לשער או שניים אבל היום ההרגשה הייתה שהכדור לא ייכנס לשער. בכדורגל שאתה לא מבקיע ועם מחצית ראשונה גרועה אתה תפסיד את המשחק״.

על המקום ה-1 שכנראה יחמוק:
״עדיין יש 4 קבוצות קרובות אחת לשניייה, שנלחמות. בכל שבוע מישהי אחרת מאבדת נקודות. אנחנו איבדנו נקודות היום במקום שלא היה צפוי. זה קורה, עלינו להיות עכשיו חזקים. כדי לנצח משחקים עלינו מהרגע הראשון להציג 200 אחוז ביכולת״.