כשהיא נמצאת במקום הראשון בליגת העל, מכבי תל אביב תנסה לשמור על הפסגה גם בשבת הקרובה (16:00). הצהובים יארחו באיצטדיון בנתניה את הפועל רעננה למשחק במסגרת המחזור ה-23 והיום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים שלה לקראת ההתמודדות.

על המצב בליגה:
"הליגה הזו מראה שכל המשחקים קשים ולכל הקבוצות קשה לנצח. כולם נלחמים על המטרות שלהם. כל הקבוצות סובלות כדי לנצח במשחקים. יש משחקים קשים מאוד בלי קשר למצב הנקודות של הקבוצות. כל משחק הוא קרב חדש, עם קשיים חדשים".

לקראת רעננה: 
"אנחנו חייבים להתחיל את כל המשחקים עם המנטליות והאינטנסיביות הנכונה. במשחק האחרון נגד עכו היה לנו מזל לצאת על 3 נקודות. אני רוצה שהקבוצה לא תצטרך מזל אלא תנצח  בגלל שהיתה מוכנה למשחקים. הרקורד שלנו מול רעננה לא רלוונטי, אלא המשחק הבא. אנחנו רוצים להגיע אליו עם אנרגיה טובה ולוודא שאנחנו מוכנים".

זה משחק טוב לפתוח עם אלירן עטר?
"אני חושב שכל החלוצים שלנו מבקיעים וזה חשוב. לא חשוב מי מבקיע אלא שמכבי מבקיעה. איך יהיה ההרכב ואיך נשחק, את זה כבר נראה ביום שבת".

על מצב הפצועים:
"אנחנו יודעים שאנחנו צריכים את כל השחקנים, יש לנו סגל קטן אבל אנחנו גם צריכים להיות אחראיים במועד החזרה שלהם".

על השופטים:
"אנחנו צריכים לקבל את העובדה שטעויות זה חלק מהכדורגל. חשוב שתהיה תקשורת בין השופטים, השחקנים והמאמנים, שתוכל לשאול אותם משהו ולקבל גם תשובה ברורה. כולנו עושים טעויות, גם שחקנים וגם שופטים. כולנו בזה ביחד. כמו במקרה נגד ב"ש, נכון הכדור עבר את הקו אבל היו עוד 70 דקות להבקיע וגם עשינו זאת. הכי חשוב זה שאם מישהו טועה אז חשוב להודות בזה. זה אנושי וכך גם יותר קל לקבל את זה".

על שעת המשחק:
"עדיף לי להתרכז במה שאני שולט בו. ברור שכל שבוע מישהו צריך לשחק בזמן הזה, עבורנו זו לא פעם ראשונה ואני רק מקווה שתהיה שוויוניות. בפעם האחרונה היה לנו קשה לשחק בשעה הזו. אולי זה משהו בהלך המחשבה שלך שצריך להתכונן אליו".