מכבי תל אביב תעלה בשבת הקרובה (20:30) למשחק צמרת מסקרן באיצטדיון בנתניה. הצהובים יארחו את הפועל חיפה למפגש במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל והיום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ג'ורדי קרויף להתמודדות.

 

"כן, זה משחק על 6 נקודות, זה משחק חשוב. הפועל חיפה קבוצה שמשחקת כדורגל טוב ואם הם נמצאים גבוה והיכן שהם נמצאים זה אומר שהם מסוכנים, עקביים ונלחמים על התואר", אמר קרויף בפתיחת דבריו.

על חשיבות המשחק:
"אנחנו בשלב שכל משחק חשוב וכל משחק הוא כמו גמר. ראינו את הנזק באיבוד נקודות כמו שקרה לנו נגד רעננה. זה טילטל אותנו קצת, אבל אני לא חושב שזה עדיין הרגע הזה בעונה שמכריע הכל. הליגה עדיין צמודה, צריך לשחק פעמיים נגד כל קבוצה בצמרת. זה הולך להיות קשה, גם לפני הפלייאוף וגם בפלייאוף". 

ניצחון יוציא את הפועל חיפה מהמירוץ?
"אני לא חושב שאם ננצח זה יוציא אותם מהמירוץ. זו קבוצה עם שחקנים טובים ומאמן טוב, הם יודעים להניע כדור וגם מסוכנים במתפרצות, הם עושים עונה נהדרת וכל הקרדיט מגיע להם. לחלק מהקבוצות יש יותר לחץ מאחרות אבל בסופו של דבר צריך להביא תוצאות. זה משחק חשוב ואנחנו צריכים להתרכז בו".

על היכולת של מכבי
"יש הבדל ברור בין המחצית הראשונה לשניה אצלנו. אני חושב שאם אתה בועט 20 ומשהו פעמים לשער וחלק מזה אלה הזדמנויות טובות אתה צריך להבקיע, אבל עדיין יכול להיות שאנחנו מתקשים מבחינת יצירתיות"ץ

על כך שיהיו שני משחקים על הדשא בנתניה שבת:
"העובדה שאנחנו משחקים באותו יום של המשחק בין רעננה לאשדוד זה חלק מהליגה, אין מה לעשות אז פשוט נעלה לשחק".

על עומר אצילי:
"עומר היה בחוץ הרבה זמן עם פציעה קשה, כרגע הקבוצה נלחמת ואנחנו לא מנצחים בקלות. כשהוא יחזור לכושר, במה שיקח עוד זמן, וכשהוא יראה שהוא טוב מהשאר הוא ישחק. איך והיכן כבר נראה".

באבין: "חיפה טובה במעבר, נצטרך להיות מרוכזים"
מלבד קרויף דיבר גם הבלם ז'אן סילבן באבין. תחילה נשאל כיצד הרגיש בעקבות ההפסד לרעננה וענה: "איבדנו נקודות חשובות אבל זה כדורגל ואנחנו צריכים להמשיך לנסות ולנצח את המשחק ביום שבת".

על הפועל חיפה:
"זו קבוצה עם משחק מעבר טוב, לכן אנחנו צריכים להית מרוכזים מאוד בהגנה, וגם לשחק כדורגל טוב ולהבקיע".

האם זה שבוע קריטי למאבקי הצמרת?
"יכול להיות, אבל יש לנו עוד משחקים בהמשך. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק הקרוב ואחר כך נראה".