במכבי תל אביב ידעו שזה לא יהיה קל אבל אחרי 90 דקות מורטות עצבים ומחצית שנייה ב-10 שחקנים גם ג'ורדי קרויף יכול לחזור מרוצה עם שלוש נקודות חשובות שמחזירות את הצהובים לפסגת הליגה.

עוד באתר:

קרויף סיכם את הניצחון ואמר: "אני חושב שההופעה במחצית הראשונה הייתה חלשה. לא באינטנסיביות שלנו במשחק עכו לחצה טוב והגיעו למצבים טובים ואני חושב שראייקוביץ' נתן הופעה טובה מאוד היום והציל אותנו לא מעט. במחצית השנייה הכל היה שונה. האופי של השחקנים פרץ החוצה אחרי שהבינו שאנחנו יכולים לאבד פה נקודות. דווקא בעשרה שחקנים נלחמנו יותר ואני שמח על שלוש הנקודות פחות על היכולת. לפעמים צריכים לנצח משחקים כאלה".

על השאלה מה לא עבד נכון במשחק אמר:

"שיחקנו עם טל בן חיים במערך שהוא לא רגיל אליו. ברגע שמיכה איבד את המיקום שלו לבן חיים לא היה למי למסור ולכן היינו צריכים לתקן את זה הרבה במשחק. באופן כלל צריך להתחיל את המשחקים האלה בידיעה שאנחנו צריכים להיות מוכנים להילחם נגד כל יריב שלנו. היום זו הייתה אזהרה שלא באנו מוכנים מנטלית והיינו יכולים לאבד נקודות כמו נגד כל קבוצה". 

על הפערים בצמרת:

"אני חושב שהיום הוכחנו שאנחנו יכולים להיות מסוכנים לעצמנו בלי להתחשב במה עושות היריבות שלנו בצמרת. זה תלוי הרבה בנו ובאיך שאנחנו עולים למשחק ומנצחים משחקים או בטכניקה או בסד על המגרש או ביכולת אישית. אם נשחק ככה זה לא באמת ישנה מתי היריבה שלנו משחקת. אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו ולהגיע מוכנים לכל משחק כדי לקחת נקודות".

על אלירן עטר:

"אנחנו משתמשים באלירן בדקות שאנחנו חושבים שהוא יכול לעזור לקבוצה. אני סומך עליו בדיוק כמו שאני סומך על כל שאר החלוצים שיש לנו. המשחק שלנו הוא משחק קבוצתי. מה שחשוב הוא שמכבי מנצחת ומשחקת כיחידה אחת".