מחזור 17 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ אירחה את הפועל ראשון לציון במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-3 בטבלה עם שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים, מנגד הפועל ראשל״צ הגיעו למפגש מהמקום ה-14 כשבמאזנם 2 ניצחונות ליגה בלבד. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אייל חן, מופלח שלאעטה וויליאם אגדה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, יואב הופמייסטר, תמיר גלזר, תומר אלטמן (ק), אילון אלמוג, מופלח שלאטה, אייל חן, וויליאם אגאדה.

מחצית ראשונה
המשחק החל בצורה טובה לקבוצת הנוער, כבר בדקה ה-3 הגיע המצב הראשון, מופלח שלאעטה השאיר לויליאם אגדה בנגיעה, החלוץ העביר לאילון אלמוג שניסה את מזלו מרחוק אך הכדור הלך מעל מסגרת השער. בדקה ה-10 גם תומר אלטמן ניסה לבעוט ממרחק, הכדור חלף מעל משקוף השער.

בדקה ה-16 הגיע המצב הראשון לזכות האורחת, לאחר בלבול בהגנה הצהובה, חלוץ ראשון לציון, עמית מור, מצא עצמו חופשי מול דניאל פרץ שהצליח לעצור את המצב המסוכן. בדקה ה-22, אגדה פרץ באגף השמאלי והצליח להתגבר על שני שחקנים, החלוץ מצא במרכז את אלמוג שבעט לא מספיק חזק והושער קלט את הכדור.

בדקה ה-37 הזדמנות נוספת לזכות מכבי, שלאעטה הרים כדור מהאגף הימני היישר אל ראשו של אגדה שנגח ממרכז הרחבה לידיים של השוער. בדקה ה-44 זה כמעט נכנס, הגבהה מדוייקת של שלאעטה מהאגף השמאלי מצאה את ראשו פאדי נג׳ר, הבלם נגח מקרוב סמוך לקורה והחוצה. דק חלפה והפעם נג׳ר הגביהה לתוך הרחבה כדור מצוין, אלמוג מקרוב נגח לקורה. המחצית של הצהובים מתאפיינת בשליטה מלאה בקצב המשחק כשהם מניעים את הכדור בחופשיות. תוצאת המחצית 0:0.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה כמו סיום המחצית הראשונה, הצהובים ממשיכים לשלוט והדבר בא לידי ביטוי כבר בדקה ה-47, תומר אלטמן בעט מרחוק אך הכדור חלף מעל השער. 3 דקות חלפו ואגדה כמעט והצליח להעלות את מכבי ליתרון אך שוער היריבה הדף לקרן. בדקה ה-52 הרמה של שלאעטה הורחקה על ידי ההגנה הכתומה, אייל חן בעט את הריבאונד מעל השער. בדקה ה-58 מצב מצוין נוסף למכבי, אגדה השתלט על כדור והסתווב על פני המגן אך הבעיטה שלו חלפה סנטימטרים ממשקוף השער.

בדקה ה-63 כדור קרן של האורחת הגיע אל ראש כתום שנח למסגרת, פרץ הדף את הכדור ואריאל לנדסמן בעט מקרוב את הריבאונד החוצה. מאותו כדור הצהובים הציאו את הכדור במהרה ויצאו למתפרצת, שלאעטה שלח את אלמוג שבעט למסגרת אך הכדור הוסט על ידי ההגנה לקרן. מאותה קרן אגדה נגח מקרוב סנטימטרים מהקורה. בדקה ה-68 אגדה השאיר לאלמוג שמסף הרחבה בעט מעל השער. דקה חלפה הפעם שלאעטה העביר רוחב אל אגדה שמקרוב בעט לשער אך השוער הדף את הכדור.

בדקה ה-71 זה סופסוף נכנס. תומר אלטמן השתלט על כדור מסף הרחבה ובעט כדור מסובב היישר לחיבורי השער. שער נהדר לקשר שמעלה את מכבי ליתרון 0:1.  דקה חלפה והתקפה מתפרצת של האורחים, חלוץ הקבוצה בעט מקרוב, דניאל פרץ היה במקום להדוף את הכדור לקרן. בדקה ה-87 כמעט ונכנס השער השני, מתפרצת קטלנית של מכבי החלה אצל פרינסתומס שנכנס כמחליף, הקשר העביר לאגדה שבנגיעה השאיר לנתנאל פרץ שגם הוא נכנס כמחליף, הקיצוני בעט מסף הרחבה היישר לקורה. בדקה ה-90 כדור חופשי של ראשון לציון מצא ראש כתום, הכדור הלך החוצה. התוצאה נשארה בסיום 0:1 למכבי.