מכבי תל אביב שחר
קבוצת הנוער של המועדון הייתה בפגרה השבוע. הצהובים יחזרו לכר הדשא כבר בשבת הקרובה כשיארחו את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-22 בליגה.

מכבי תל אביב עודדבית״ר ירושלים ׳אורן׳ 0:3
קבוצת נערים א׳ גברה על הקבוצה מהבירה במשחק ההשלמה (מחזור 18) בליגה. הניצחון המשכנע של הצהובים מגדיל את הפער בפסגה מהמקום ה-2 בטבלה ל-15 נקודות. כבשו לזכות מכבי: רווה אסייג (צמד) ודוד דגו. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון סיכם את המשחק: ״המשחק השישי בסיבוב השני הסתיים בצורה חיובית. לפני המשחק אמרנו לשחקנים שאנחנו במועדון מחפשים שחקנים שאוהבים לנצח ושונאים להפסיד. רק סוג כזה של שחקנים יכול לעשות עונה שבמחזור ה-21 הפער מהמקום השני עומד על 15 נקודות. בסוף המשחק דיברנו על המטרה הבאה, שיש לנו את הרצון ליצר פער שיהיה קשה מאוד לשבור אותו בעתיד. במשחק עצמו היינו בעליונות מוחלטת  מהדקה הראשונה והתוצאה יכלה להיות גבוה בהרבה. אנחנו מרוצים מההתקדמות של השחקנים הרצון והתשוקה למשחק. בשבוע הבא משחק בית נוסף מול סכנין לפני פגרת נבחרת, יש לנו 6 שחקנים בסגל הנבחרת וזה בהחלט מחמם את הלב וגאווה לנו כמועדון״.

הפועל באר שבעמכבי תל אביב אלי פוקס 0:1
קבוצת נערים ב׳ של המועדון נכנעה לקבוצה מהדרום במסגרת שמינית גמר הגביע. הצהובים נקלעו לפיגור מוקדם ולמרות שליטה ברוב שלבי המשחק, לא הצליחו להכניע את האדומים מב״ש. מאמן הקבוצה, ריימונד אוטוולד, ניתח את המשחק: ״המשחק היה מאתגר בשביל השחקנים, היה ניתן לראות מעט התרגשות ולחץ אצל השחקנים נגד יריב שלחץ אותנו. בתחילת המשחק לא התמודדנו טוב דבר שהתבטא כבר בדקה ה-2 שספגנו שער. לאחר הנחיות טקטיות, חזרנו לשלוט במגרש. אני לא אוהב לתת לשחקנים את התשובות לדרך הפעולה במגרש, עליהם למצוא את הדרך בזכות עצמם, בזכות חשיבה נכונה. לאחר מכן המצב השתפר, וייצרנו לא מעט מצבים. לצערנו שוער היריבה עצר את ההזדמנויות שלנו וכשלא כובשים לא מנצחים. לא הגיע לנו להפסיד אבל זה הכדורגל. אני מקווה שתהליך הלמידה מהמשחק היה חיובי עבור השחקנים. אנחנו לא אוהבים להפסיד אבל צריך ללמוד גם במשחקים כאלה, למצוא את השחקן החופשי ולנצל את המצבים. שיעור חשוב להמשך, נעבוד קשה עם הפנים קדימה״.

מכבי תל אביב אלדדמכבי חיפה מקס 3:5
קבוצת נערים ג׳ דרום, חלפו על פני הירוקים מחיפה בשלב רבע גמר הגביע. הצהובים נקלעו לפיגור מוקדם 2:0, לאחר מכן נשרק פנדל לזכות חיפה, שוער הקבוצה, נועם רודיק, הדף את הכדור ושינוי המומנטום החל, הצהובים הפכו את התוצאה במשחק נהדר. הכובשים בצהוב: רום גרוס (צמד), אוהד מזרחי (צמד) ואלעד קפלן. מאמן הקבוצה, אורי דוד, תיאר את המשחק המיוחד: ״יש המון דברים טובים לקחת מהמשחק הזה, המון אופי, חזרה מפיגור, כולל עצירת פנדל. כמובן עלינו לתקן את הדברים שלא עבדו טוב היום. חלק מהפיתוח של השחקנים זה להכנס לסיטואציות כאלה שכמובן ייתקלו בהם בעתיד ואני שמח שעברנו את המשחק הזה בצורה טובה, היה יפה לראות את כל ראשי המועדון כולל פטריק וגו׳רדי במשחק וזה נתן המון מוטיבציה לילדים״.

מכבי תל אביב "אילן" – סקציה נס ציונה 1:2
גם קבוצת נערים ג׳ צפון העפילה לחצי גמר גביע המדינה לנערים ג׳. החניכים של אסף הבר נקלעו לפיגור מוקדם במחצית הראשונה והצליחו להשוות מרגלי כמיל ג׳בארה עד הירידה למחצית. המשחק נכנס להארכה ובדקות הסיום, המגן סיוון גפני הצליח לכבוש מרחוק, כדור מסובב שמצא את חיבורי השער. מאמן הקבוצה, אסף הבר סיכם: ״קיבלנו בהגרלה את הקבוצה הנחושה מנס ציונה. ההתרגשות בפתיחה הורגשה היטב ולצערי גם נקלענו לפיגור מוקדם. אבל כמו שקורה לא מעט פעמים העונה, אחרי הגול אנחנו מתעוררים ומתחילים לשחק את המשחק הרגיל והשואף שלנו מה שהוביל לשער השיוויון ועוד מצבים נוספים. כאשר היינו בטוחים שאנחנו הולכים לבעיטות הכרעה הצלחנו להבקיע שער ניצחון ממש בדקות הסיום של ההארכה. גאה מאוד בשחקנים שעבדו קשה מאוד ולא ויתרו לרגע״.