רוצים זוג כרטיסים לתא הכסף? אולי גם לעלות לשחק קצת על הדשא בנתניה? ומה דעתכם על אירוח מפנק בתא הפלטינום וצפייה במשחק מהבוקס של חברת NIVEA? הדרך לשם ממשיכה ביום שני הקרוב במשחק מול מכבי פ"ת, בו יתקיים חצי הגמר השני בפעילות המחצית של NIVEA – וכדאי לכם מאוד להיות חלק ממנה.

במרכז הפעילות יעמוד משחק 'איקס-עיגול' בין שני אוהדים, שיירדו אל כר הדשא ויתחרו ביניהם. האוהדים יתבקשו לבעוט לעבר שער קטן וכל הבקעה תזכה אותם באפשרות להניח 'איקס' או 'עיגול' על גבי הלוח. מי שיסיים ראשון – מנצח!

אז איך מגיעים אל הדשא?
1.יש להירשם לפעילות במקום המיועד לכך ממש כאן בתחתית העמוד.
2. ביום שבת (10.3) בשעה 21:00 תיסגר ההרשמה. ביום ראשון (11.3) בשעה 17:00 הנרשמים יקבלו הודעת SMS ובה שאלת טריוויה.
3. שני העונים הזריזים ביותר יקבלו, כל אחד, זוג כרטיסים למשחק הקרוב מול הפועל חיפה.
4. במחצית המשחק הם יירדו אל כר הדשא ויתחרו ביניהם במשחק 'איקס-עיגול'. 2 האוהדים יתבקשו לבעוט לעבר שער קטן וכל הבקעת שער תזכה אותם באפשרות להניח 'איקס' או 'עיגול' על גבי הלוח – מי שמסיים ראשון – מנצח!

המנצח יעלה לגמר הגדול מול עמרי לפק, שניצח בחצי הגמר הראשון, והגמר ייערך במשחק הבית הראשון בפלייאוף העליון. המנצח בו יזכה בזוג כרטיסים לבוקס של NIVEA, כולל אירוח מפנק בתא הפלטינום! וזה לא הכל: הזוכה גם יתפנק עם ערכת טיפוח לגבר לשנה שלמה!

בנוסף, כל המשתתפים יקבלו גם חבילות טיפוח יוקרתיות של NIVEA. אז שווה להירשם לא? לכו תדעו איפה תמצאו את עצמכם כבר ביום שני הקרוב.

מאי 2022

הרשמה לטורניר הפיפא של מכבי


הרשמה סגורה