העונה של קבוצת הנוער של המועדון בעיצומה. החניכים של גיא צרפתי נמצאים במקום ה-1 בטבלה בזכות עדיפות בהפרש שערים על מכבי נתניה (מספר נקודות זהה). לקראת תקופת ״המאני טיים״ של העונה ורגע לפני משחק הדרבי המסקרן מול הפועל ת"א בשבת ערכנו עבורכם היכרות עם 4 משחקני הקבוצה ב-4 עמדות שונות. בנוסף, כל אחד נתן את הזווית שלו למצב הקבוצה עד כה ועל ההתקדמות המקצועית שלהם.

הכירו את השחקנים:

שוער – דניאל פרץ
השוער הצעיר רק בן 17.5 וכבר משמש כשוער הראשון של קבוצת הנוער עם 20 הופעות ליגה. הוא סוגר שנה עשירית במועדון ומתאמן לפרקים עם הקבוצה הבוגרת ואף השתתף במחנה האימונים שלה שנערך בתחילת העונה. את ההשראה הוא סופג מהמודל לחיקוי שלו – טר שטגן.

בלם – פאדי נג׳אר
נג׳אר בן 19.5, מתפקד כבלם קבוצת הנוער ורשם 18 משחקי ליגה העונה. לזכותו שער אחד שנכבש נגד היריבה העירונית, הפועל ת״א. הבלם הצעיר הספיק גם לשחק במדי הקבוצה הבוגרת העונה במסגרת גביע הטוטו בניצחון על הפועל רעננה. זאת השנה השנייה של הבלם, שמרגיש שמכבי היא כמו הבית השני שלו, במועדון. בעונה שעברה אף נבחר לשחקן העונה של קבוצת הנוער.

קשר – תומר אלטמן
אלטמן (20) משמש כקשר אמצע בקבוצת הנוער וסוגר שנה שישית במועדון. לזכותו 15 הופעות ליגה ו-2 שערים חשובים, האחד נגד הפועל ת״א והשני מול הפועל ראשל״צ. הקשר הצעיר מרבה להתאמן עם הקבוצה הבוגרת ואף ערך הופעה מכובדת בניצחון הקבוצה בגביע המדינה על בני ממב"ע.

חלוץ – אילון אלמוג
אלמוג, בן ה-19, הוא הכובש המצטיין של הקבוצה ולזכותו 10 שערים ב-20 הופעות בכל המסגרות. החלוץ הצעיר אף הספיק להתאמן עם הקבוצה הבוגרת ולערוך עימה 2 הופעות העונה. שתיהן במסגרות הגביע. מדובר בעונתו השביעית של אלמוג, שחולם להתקדם לקבוצה הבוגרת, במכבי.

שאלנו את השחקנים הצעירים על הדרך שעברו עד כה העונה:
דניאל פרץ השייך לסגל הנבחרת לגילו סיפר על התהליך שהקבוצה עוברת השנה: ״אנחנו קבוצה מאוד צעירה, רובנו בשנה הראשונה של הנוער, מה שהשפיע על תחילת העונה שלנו. לא היינו יציבים מספיק, המשכנו לעבוד קשה באימונים ויישמנו את מה שדרשו מאיתנו. לאחרונה התחלנו להתחבר יותר ויותר מבחינה מקצועית ואנחנו משתפרים ממשחק למשחק".

מי שעוזר לפרץ לנהל את קו ההגנה הוא פאדי נג׳אר, הבלם הצעיר שהחל את העונה טיפה מאוחר משאר חבריו בגלל חזרתו מפציעה. נג'אר הוסיף: ״התחלנו את העונה לא בצורה הכי טובה שיש, לקח לנו זמן להתחבר כקבוצה אבל אפשר לומר שבתקופה האחרונה נכנסנו למומנטום טוב, התחלנו להתחבר ויש תוצאות גם על המגרש״.

האדם שמקשר בין קו ההגנה לחלק ההתקפי הוא תומר אלמן, הקשר הצעיר המשמש גם כקפטן הקבוצה, הוסיף: ״עשינו התקדמות יפה ועכשיו אנחנו בעמדה ממש טובה בהתמודדות על האליפות״. גם חלוץ הקבוצה, אילון אלמוג, שהשנה מתפקד במספר עמדות שונות בחלק הקדמי הוסיף מהזווית שלו: ״ידענו שאנחנו בתהליך ובונים את הקבוצה עם סגל חדש והחיבור הוא חדש לכולם. לאט לאט צברנו רצף נצחונות טוב שהביא אותנו למקום המיוחד שאנחנו נמצאים בו עכשיו. אנחנו צריכים לחשוב ממשחק למשחק ואנחנו הולכים בכל הכוח עד הסוף״.

כשנשאלו על המטרות האישיות והקבוצתיות שלהםענו:
שוער הקבוצה, חזר ושיבח את הצוות המקצועי שעוזר לו להתקדם ולהתפתח, בזכותם הוא מציב לעצמו מטרות ויעדים: ״המטרה שלנו כקבוצה היא קודם כל לשחק כדורגל טוב ודומיננטי. שכל שחקן ישפר את עצמו לקראת ההגעה לגיל בוגרים.

מבחינה אישית המטרה שלי זה לעזור לקבוצה כמה שיותר ולמעט בספיגת שערים״. נג׳אר דיבר גם הוא על המטרה להתקדם מקצועית מבחינה קבוצתית ואישית: ״אשמח מאוד אם זה יתבטא בסוף העונה גם בתואר האליפות״. אלטמן שחווה בתחילת העונה שבר בכף הרגל ונעדר לתקופה ארוכה, עבד קשה וחזר לכר הדשא: ״אין ספק שזה הזמן לתת פוש אחרון לקראת סוף העונה ולהרים את היכולת כדי לעזור לקבוצה לקחת את התואר״. חלוץ הקבוצה, אילון אלמוג סיפר שמבחינה אישית מטרתו בראש ובראשונה להשתפר ולהתקדם לקבוצה הבוגרת של המועדון. מבחינה קבוצתית הוא סיפר: ״אנחנו רעבים להצליח כמה שיותר, בתקווה להשתפר ולקחת את תואר האליפות״.

ולסיום שאלנו אותם על החיבור האנושי בקבוצה:
פרץ סיפר: ״אנחנו קבוצה מאוד מגובשת וכיף לנו להיות ביחד, יש לנו את ההומור שלנו בקבוצה וזה תורם מאוד לאווירה הטובה בחדר הלבשה. אנחנו מרבים להתראות מחוץ למגרש ושעות האימונים, ומבלים הרבה ביחד. אני גאה מאוד להיות חלק מהקבוצה הזאת״. נג׳אר הוסיף: ״אנחנו משתדלים לשמור על האווירה הקבוצתית גם מחוץ למגרש, אנחנו דואגים לפחות פעם בשבועיים לשבת כל הקבוצה במסעדה לארוחה קבוצתית״. אלטמן שהוא הבוגר בחבורה סיפר: ״השנה יש לנו קבוצה מגובשת, מאוד בולט החיבור של השחקנים אחד אל השני״. אלמוג סיכם: ״החיבור בין כולם טוב מתחילת השנה ואני חושב שאפשר לראות את זה גם על כר הדשא".