3.3: מ.ס אשדוד – מכבי ת"א, 20:30 באיצטדיון הי"א
אחרי שחזרו למקום הראשון בליגת העל, הצהובים ינסו להמשיך במומנטום במשחק חוץ לא פשוט מול היריבה שנאבקת על חייה בליגה. בסיבוב הקודם המפגש הסתיים ב-1:1 באיצטדיון בנתניה. עדיין אין לכם כרטיסים למשחק? לחצו כאן.

עוד באתר:

12.3: מכבי ת"א – מכבי פ"ת, 21:00 באיצטדיון נתניה
המשחק האחרון של מכבי בעונה הסדירה. רגע לפני שהפלייאוף מתחיל, הצהובים ינסו להשיג עוד 3 נקודות שאמורות להכריע רבות לגבי המיקום הסופי בעונה הסדירה וסדר המשחקים בפלייאוף.

 

סוף השבוע של ה-17.3: מחזור ראשון בפלייאוף העליון
עדייו לא ידוע כאמור באיזה מקום יסיימו הצהובים את העונה הסדירה, אך בכל מקרה המאני טיים של העונה יחל בעוד קצת יותר משבועיים. לנוחיותכם מצורף סדר המשחקים של הפלייאוף.

19.3-3.4: פגרת נבחרות
רגע לפני הישורת האחרונה של העונה החלק האחרון בחודש יוקדש למשחקי נבחרות ברחבי העולם, במה שכמובן יביא לפגרה בת שבועיים ממשחקי ליגת העל.

וזה לא הכל!

גם בחודש הקרוב אנחנו נמשיך ללוות מקרוב את כל מה שקורה בקריית שלום. התוכנית 'חדר הלבשה' תספק לכם הצצה אל מאחורי הקלעים של המועדון ובנוסף צפויים עוד שלל תכנים בלעדיים לאתר, האפליקציה, הטלגרם ויתר הפלטפורמות הדיגיטליות הרשמיות.

לחובבי הקניות שביניכם תהיה הזדמנות להתחדש בלא מעט פריטים כל במהלך חודש מרץ תהנו מעד 70 אחוזי הנחה ברכישה בחנויות הרשמיות של המועדון ובחנות האונליין. חוץ מזה, קחו טיפ קטן מאיתנו: כדאי להתחיל לפנות בארון מקום גם לבגדי הקיץ.