רגע לפני שתחזור מהפגרה ותפגוש ביום שלישי את מכבי נתניה, מכבי ת"א קיימה היום (חמישי) משחק אימון מול מכבי פ"ת במתחם האימונים בקרית שלום. שחקניו של ג'ורדי קרויף גברו 1:3 על הקבוצה מאם המושבות בזכות שערים של ברק יצחקי, עומר אצילי וארון שוינפלד. עדן שרם הבקיע שער מצמק לזכות פ"ת.

מחצית ראשונה
מכבי החלה טוב את המשחק וכבר בדקה ה-3 עלתה ליתרון. עומר אצילי הרים קרן חדה, ברק יצחקי נותר בלתי מכוסה ונגח מ-6 מטרים פנימה. הצהובים המשיכו להיראות טוב ובדקה ה-20 השיגו שער שני לאחר שדור פרץ חטף כדור במרכז המגרש והעביר לאצילי. הקשר דהר באגף ימין, חתך למרכז וברגל שמאל שלח כדור שטוח מ-17 מטרים לרשת. שחקני מכבי המשיכו לחפש שערים נוספים גם בהמשך המחצית אך בעיטה של יצחקי חלפה מעל המשקוף (27) ורגע לפני ההפסקה (45) שוער פ"ת גינזבורג הדף בעיטה חזקה ממרחק של באטוקיו.

מחצית שניה
מכבי פתחה חזק גם את 45 הדקות הבאות ובדקה ה-48 עלתה ל-0:3 לאחר שבאטוקיו מצא את שוינפלד והחלוץ כבש את השלישי. בדקה ה-55 פ"ת כמעט כבשה לאחר כדור חופשי טוב של לידור כהן, שפגע במשקוף. בדקה ה-57 דור מיכה הגביה כדור מימין, אלירן עטר ייצר מספרת יפה אבל החמיץ את המסגרת במעט. בדקה ה-62 הצהובים ייצרו עוד התקפה טובה אך בעיטות של ארון שוינפלד ועטר ממצבים קורצים נעצרו אצל השער. בדקה ה-72 פ"ת הצליחה לצמק לאחר שעדן שרם קיבל מסירה בתוך הרחבה מאורי מגבו וגילגל לרשת. לקראת הסיום מכבי הגיעה לעוד שתי הזדמנויות, אבל בעיטה של גידי קאניוק (87) ונגיחה של ניק בלקמן (89) לא מצאו את הרשת של היריבה.  

הרכבים
מכבי ת"א: דניאל טננבאום, יובל שפונגין, טל בן חיים, ז'אן סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, חוסה רודריגס, כריסטיאן באטוקיו, עומר אצילי, ברק יצחקי, ארון שוינפלד. כן שותפו: גידי קאניוק, אייל גולסה, אבי ריקן, אלירן עטר, אלי דסה, דור מיכה, איתן טיבי, ניק בלקמן, תומר אלטמן.

מכבי פ"ת: יוסי גינזבורג, נאור פסר, עידן אהדנני, תומאס סיבוק, יוהאן מרסיאל, רומאריו פירס, לידור כהן, מוחמד סרסור, רישאר סומא, אליבטו, תאי בריבו.