אחרי שחזרה למקום הראשון בליגת העל מכבי תל אביב תמשיך בשבת לעבר המשוכה הבאה. הצהובים יתארחו אצל מ.ס אשדוד למשחק שיתקיים באיצטדיון הי"א (20:30) והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן הג'ורדי קרויף למשחק.

מיוחד לפורים: ריקן, גולסה ומיכה הפכו לשפים, מי הכין את הפיצה המנצחת?

"אשדוד קבוצה שהתחזקה בינואר", אמר קרויף בפתיחת דבריו, "תמיד לקבוצות יש יותר מוטיבציה במשחקים נגד מכבי לכן אני מצפה לראות קבוצה רעבה שמוכנה להילחם"

על העומס של אשדוד:
"אני חושב שב"ש ומכבי אלה בלי ספק הקבוצות עם הכי הרבה משחקים העונה אז בטוח שכל הקבוצות אחרות שיחקו פחות מאיתנו. בסוף זה לא חשוב. מבחינת אשדוד זה משחק מיוחד, הם רוצים להוכיח את עצמם, זו אחת הקבוצות שעשו חיזוק הכי משמעותי בינואר ויהיה קשה לא משנה מה המצב בטבלה. אשדוד בחוץ זה תמיד משחק קשה, הדבר היחידי שאנחנו יכולים לבקש שזה שהקהל יתמוך בנו ויתן לנו עוד דחיפה".

על סדר המשחקים בפלייאוף:
"בסוף צריך לשחק נגד כל הקבוצות, רק הסדר משתנה. מה שחשוב זה איפה נהיה הבסיום העונה לא איפה נתחיל את הפלייאוף. אני חושב שכל הקבוצות חושבות רק על לנצח את המשחק הבא, אנחנו לא מוטרדים יותר מדי מאיזה מקום נהיה מבחינת סדר המשחקים".

על הקושי במשחק מול אשדוד, אולי עם אווירה פחות טובה:
"אני מקווה שנביא הרבה אוהדים שיתנו אווירה טובה. זה מקום קשה עבורנו בשנים האחרונות, סבלנו שם, אלה משחקים שהם מלכודת. אסור להאמין שמשהו גמור. זה לא משחק שמנצחים רק מלהגיע לשם, צריך להילחם ולנצח".