מכבי תל אביב החלה הערב (ראשון) את הפלייאוף העליון עם הפסד ביתי מאכזב להפועל חיפה. הצהובים עלו ליתרון משער של אלי דסה, אך במחצית השניה החיפאים הצליחו לבצע מהפך עם שער ניצחון של חיים מגרלשווילי בדקה ה-90. בסיום סיכם המאמן ג'ורדי קרויף את המשחק במסיבת העיתונאים.

כשנאל על ההבדלים ביכולת בין המחציות:
״אני חושב שהכל הלך לא כשורה, התחלנו לאבד את הכדור בקלות מדי וברשלנות. השחקנים נהיו עייפים וכשאתה עייף, צריך לשחק בצורה יותר פשוטה ולא להקשות על המשחק. המחצית הראשונה, אנרגיה טובה, הרבה מצבים. מחצית שנייה השחקנים איבדו את האנרגיה ומיד הרגשנו זאת שאיבדנו את השליטה במשחק. סיום המשחק היה מאכזב״.

כנשאל על הרשלנות במחצית השנייה:
״כשדיברתי על עניין הרשלנות התכוונתי שאסור לנו לאבד את הכדור במקומות מסוכנים. ברגע שאנחנו מרגישים שמאבדים את השליטה במשחק עלינו לשחק פשוט כדי להחזיר את השליטה. שילמנו על מחצית שנייה לא טובה״.

על הגעתו של גולדהאר:
״הנוכחות שלו נותנת לנו מוטיבציה. היה ניתן לראות זאת במחצית הראשונה שהייתה המשך ליכולת הטובה במשחק האחרון, אבל לא הצלחנו לשמור על היכולת במשך 90 דקות, זה קרה לנו יותר מדי פעמים במהלך העונה. יש לנו עליות וירידות במהלך המשחק ואז אנחנו מאבדים את השליטה. בסך הכל יש אכזבה מכיוון שמיץ׳ מגיע אנחנו רוצים להיראות טוב ולשמח אותו, היום עשינו את ההיפך״.

כשנשאל מה דעתו על היכולת שמיץ׳ ראה:
״הוא ראה את היכולת הטובה במחצית הראשונה ואת ההיעלמות שלנו במחצית השנייה, זה קרה לנו יותר מדי פעמים העונה. הגענו למצבים בהם אנחנו יכולים להבקיע את השער השני ולגמור את המשחק, אך לא הצלחנו לעשות זאת ונענשנו על כך״.

כנשאל על ההמשך:
״היריבות שלנו ניצחו, אנחנו עושים את זה קשה לעצמנו, אבל עדיין נותרו 9 משחקים עד הסוף. המון עימותים ישירים בין הקבוצות. עלינו לחזור מהר ובחוזקה אחרת יהיה מאוד קשה״.

כשנשאל האם תואר האליפות מתרחק:
״נותרו 27 נקודות בקופה, לפי החישובים עדיין יש לנו סיכוי. התוצאה של היום מקשה עלינו להמשך״.