הפועל תל אביב ניסנובמכבי תל אביב שחר 2:2
קבוצת הנוער של המועדון והיריבה העירונית נפרדו בתיקו במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל לנוער. הכובשים לזכות מכבי היו: תומר אלטמן ואילון אלמוג. הצהובים נכון לעכשיו ירדו למקום ה-2 בטבלה אך הפער מהפסגה עומד על נקודה אחת בלבד. במחזור הבא החניכים של גיא צרפתי יארחו את מכבי חיפה. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מועדון ספורט עירוני אשדוד ז'ילברמכבי תל אביב עודד 2:1
אחרי הניצחון החשוב 1:2 במחזור אמצע השבוע על בני יהודה, החניכים של אליעזר בן אהרון גברו על אשדוד במשחק החוץ במסגרת המחזור ה-21 בליגה. הצהובים נמצאים במקום ה-1 בליגה כהשפער מהמקום ה-1 גדל ל-12 נקודות (ומשחק חסר). כבשו לזכות הצהובים: בר כהן ורווה אסייג. מאמן הקבוצה, בן אהרון, סיכם: ״המשחקים באשדוד תמיד מאתגרים בכול השנתונים. אשדוד עלו ליתרון בדקה ה-14 מטעות שלנו בהגנה. השחקנים שלנו לא התרגשו מהשער והמשיכו לייצר משחק איכותי עם מצבים טובים שמהם נכבשו שני השערים. במחצית השניה עשינו שינויים התקפיים בשביל להרוג את המשחק ולהבטיח את הנצחון אך לא השכלנו לכבוש, הצלחנו לשמור על היתרון ולנצח את המשחק  בזכות לחימה ונחישות בדרך אל התואר שאנחנו רוצים. המטרה שלנו כקבוצה להמשיך ביכולת הטובה ולהביא תוצאות. דרך המטרה הזאת אנחנו מיצרים מוטבציה ורצון. השחקנים שלנו נחושים וראינו את זה היום״.

מכבי תל אביב אלי פוקסבית"ר עירוני מעלה אדומים "צו פיוס“ 0:11
קבוצת נערים ב׳ אירחה את הקבוצה ממעלה אדומים במסגרת המחזור ה-21 בליגה. הצהובים הציגו משחק מרשים שהתבטא בכיבוש 11 שערים. השחקנים שהשתתפו בחגיגה היו: יהלי לזר (שלושער), ישי בוזורגי (שלושער), ניב ברקוביץ׳ (צמד), טל תורג׳מן (שלושער). מאמן הקבוצה, ריימונד אוטוולד סיכם את המשחק: ״כמובן מאוד מרוצים מהתוצאה של המשחק ומהדרך שלחצנו את היריב כבר מהרגע הראשון. מנענו מהם את התחושה שהם יוכלו לקחת נקודות ולהחזיק בכדור. בדרך כלל קשה להמשיך ללחוץ במשחקים מהסוג הזה ולהמשיך לכבוש שערים, אני שמח שהשחקנים כן המשיכו ביכולת הטובה, מגיע להם מחמאות על כך. נחמד לראות גם כשאנחנו כובשים 11 שערים, אנחנו לא מקלים ראש וממשיכים באותה יכולת״.

מכבי תל אביב אלדדהפועל תל אביב רמי 2:1
קבוצת נערים ג׳ דרום נכנעה השבת להפועל ת״א במסגרת  המחזור ה-20 בליגה. כובש השער היה אוסקר גלוך. מאמן הקבוצה אורי דוד תיאר את המשחק: ״הפסדנו במשחק שיכול היה להיגמר בתוצאה גבוה לטובתנו. הגענו להמון מצבים טובים ליד השער אחרי שהובלנו 0:1, שלטנו במשחק בצורה מלאה ובכל זאת 2 טעויות שנבעו בעיקר מעייפות עלו לנו ב-2 שערים מיותרים. הילדים כרגיל שיחקו כדורגל טוב ואנחנו כבר עם הפנים לגביע נגד מכבי חיפה״.

מכבי פתח תקוה יהודה פרטושמכבי תל אביבאילן" 0:0
לאחר הניצחון החשוב במחזור אמצע השבוע, 1:2 על נתניה קבוצת נערים ג׳ צפון סיימה בתיקו מאופס נגד הקבוצה מפ״ת (מחזור 20). מאמן הקבוצה, אסף הבר, סיכם את המשחק: ״זו הפעם הרביעית שאנחנו פוגשים את מכבי פ״ת העונה שהיא קבוצה מצויינת, ככל שהעונה מתקדמת רואים את ההבדלים בין הקבוצות ברמת המשחק והכדורגל. אני גאה במשחק של הקבוצה, מהבנת המשחק, ניצול החולשות של היריבה ובעיקר מרמת הביצוע.קצת ריכוז מול השער והיינו חוזרים עם ניצחון, בכל מקרה הפנים לשבוע הבא לרבע גמר הגביע״.