קרן מועדון הכדורגל מכבי ת״א קיימה היום (חמישי) אירוע משותף עם ארגון ׳חינוך לפסגות׳ במתחם האימונים בקרית שלום. מעל 150 ילדים בגילאי 12-7, משלושת המרכזים אותם מפעילה קרן המועדון בשיתוף עם ׳חינוך לפסגות׳ (קריית שלום, נתניה ורמלה), השתתפו בפעילות ספורטיבית המבוססת על ערכים וחינוך. תחילה הילדים נפגשו עם שחקני הקבוצה: אלי דסה, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה ודור פרץ. לאחר מכן הילדים השתתפו בטורניר כדורגל, המשיכו לסדנת עפיפונים, צפו במשחק האימון של הקבוצה הבוגרת נגד מכבי פ״ת ולסיום קינחו בארוחת צהריים מפנקת של פיצה פרגו.

למעשה מדובר בטורניר השיא של הפעילות לאחר שבמשך כל העונה זכו הילדים לאימונים שבועיים מצד מאמני קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, וכעת הציגו את יכולתם על המשטח הסינטטי בקרית שלום.

מטרתו של 'חינוך לפסגות' היא חיזוק החברה הישראלית על ידי צמצום הפערים ויצירת שיוויון הזדמנויות לילדים בעלי פוטנציאל למצוינות, החיים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של המדינה. בסך הכל קיימים כיום ברחבי הארץ 41 מרכזים של חינוך לפסגות.

חשוב לציין שהפעילות הנוכחית היא בשיתוף פעולה עם קמפיין של אופ״א הנקרא: Morethanfootball. המטרה העיקרית של הפרוקייקט Morethanfootball היא לקדם ולחגוג את ההשפעה החברתית של הכדורגל המקצועי האירופי על החברה, על ידי הדגשת פעילויות אחריות חברתית של מועדונים ובעלי עניין אחרים במשחק.