מכבי תל אביב ׳שחר׳מכבי חיפה ׳שמואל׳ 1:1
קבוצת הנוער של המועדון חזרה מהפגרה היישר אל המפגש המיוחד נגד הקבוצה מהכרמל. הצהובים הציגו מחצית ראשונה טובה, למרות שהגיעו להרבה מצבים הם ירדו למחצית ביתרון של שער אחד מרגליו של תומס פרינס. המחצית השנייה הייתה יותר מאוזנת ולקראת הסיום הירוקים השוו את התוצאה מכדור עונשין מ-11 מטרים. החניכים של גיא צרפתי היו יותר מסוכנים במהלך המשחק התוצאה נשארה מאוזנת. הנקודה מעלה את הקבוצה למקום ה-1 בטבלה בזכות הפרש שערים טוב יותר מרעננה שתשלים את המחזור בשבוע הבא. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳עודד׳בני סכנין 1:2
כשהם עדיין ללא הפסד בליגה, קבוצת נערים א׳ המשיכה במומנטום המצוין גם במשחק הביתי נגד סכנין. הצהובים הובילו בירידה למחצית בשער אחד וכבשו את השני במהלך השנייה, 20 דקות לסיום סכנין צימקו את התוצאה, אך החניכים של אליעזר בן אהרון שמרו על התוצאה עד השריקה למרות כרטיס אדום לרווה אסייג בדקות הסיום. הניצחון מגדיל את היתרון של מכבי בפסגה ל-17 נקודות מהמקום השני. כבשו לזכות מכבי: רווה אסייג ועמרי רם. מאמן הקבוצה, בן אהרון, סיכם את המשחק: ״היינו בשליטה כמעט לכל אורך המשחק, בדקות האחרונות היה לנו קצת מזל שלא חטפנו שער שיוויון. עד דקות הסיום, סכנין שיחקו עם 10 שחקנים על רחבת ה-16 שלהם, דבר שהקשה מאוד לשחק משחק שוטף ומהיר. במצבים כאלה הסבלנות היא מצרך חשוב, היום לא היינו מספיק סבלניים. שמחים על הנצחון שהגדיל את הפער בפסגה, קשה לשמור על מתח גבוה אצל השחקנים במצב כזה של הפרש גדול ופה נכנס העניין המנטאלי, ליצור מטרות נוספות לעונה הזאת כמו למשל להישאר בלתי מנוצחים עד סוף העונה ולהגדיל את הפער בפסגה. אלה מטרות שאנחנו יכולים ורוצים להשיג במחזורים שנותרו. בהזדמנות זו נאחל הצלחה לנבחרת הנערים בשלב העילית, במיוחד לשחקנים שלנו שיוצאים למסע של 10 ימים. חוזרים לליגה ב4.4 במשחק יוקרתי נגד מכבי חיפה שהמטרה היא נצחון״.

הפועל ראשון לציון ׳יורם׳מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 4:1
לאחר הניצחון המרשים במחזור הליגה הקודם ב-11 שערים, קבוצת נערים ב׳ המשיכה להרשית. הפעם הצהובים הביסו את הקבוצה מראשון לציון במשחק חוץ. הניצחון ממקם את הצהובים במקום ה-4 בטבלה כשהפער מהפסגה צומק ל-6 נקודות. השתתפו בחגיגה: טל תורג׳מן, נהוראי ביטון (צמד) ויונתן אימברג. מאמן הקבוצה, ריימונד אוטוולד, תיאר את הניצחון: ״בסיכומו של עניין היה משחק טוב. הובלנו בשני שערים ואז במקום ללחוץ על הגז ולכבוש את השלישי ספגנו שער מצמק, מה שנתן להם את ההרגשה שהם יכולים לחזור למשחק. עשינו מספר חילופים מה שתרם לחזרתנו למשחק. שלטנו ברוב שלבי המשחק אך לא כבשנו מספיק שערים בהתאם לכמות המצבים שהגענו אליהם. בכל זאת אנחנו עדיין הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים בליגה, עלינו להמשיך בכיוון הזה, לנצל יותר מצבים ולא להתייחס בקלות ראש לכך שאנחנו מבקיעים הרבה שערים. עלינו להיות רציניים ולנצל את המצבים שלנו. דבר חיובי שלמדנו משבוע שעבר ויישמנו גם על המגרש היה הדרך ללחוץ על היריבה. תוצאה טובה נגד יריבה ישירה שלנו בטבלה, שמחים על כך״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳עירוני קרית גת 0:7
לאחר הניצחון היוקרתי בשבוע שעבר על מכבי חיפה במסגרת הגביע וההעפלה לחצי הגמר, קבוצת נערים ג׳ דרום המשיכה ביכולת המרשימה, הפעם נגד הקבוצה מקרית גת (מחזור 22). הצהובים כרגע במקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה עומד על נקודה אחת. כבשו לזכות הצהובים: אנר אושמנדי (צמד), ליאל שוטה (צמד), אלעד קפלן, אוהד מזרחי ורותם גרמה. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את ההופעה המוצלחת של השחקנים: ״שיחקנו מול יריבה שניסתה להתגונן אבל שער מוקדם שלנו פתח את המשחק לגמרי והפך אותו לנוח יותר, השחקנים ששיחקו עשו את העבודה כמו שצריך ועל כך אני גאה בהם״.

מכבי חיפה מקסמכבי תל אביבאילן" 0:4
לאחר ההעפלה לשלב חצי גמר הגביע, קבוצת נערים ג׳ צפון נעצרו נגד הקבוצה מהכרמל. הצהובים נותרו במקום ה-3 בטבלה כשהפער מהפסגה עומד על 8 נקודות. מאמן הקבוצה אסף הבר סיכם: ״משחק רע מאוד שלנו, לצערי הגענו מאוד נרפים למשחק. אם במחצית הראשונה עדיין היינו במשחק למרות פיגור לא מחוייב למציאות , למחצית השנייה לא הופענו כלל. אפשרנו לחיפה להשתלט על המשחק, לא לחצנו במרכז השדה, היינו נאיביים במשחק ההגנה שלנו ונתנו מתנות ליריבה. לסיכום יום רע מאוד בעבודה, נצטרך לשכוח ולהמשיך קדימה לשני משחקי הבית הקרובים.״