העונה הנוכחית נמצאת עדיין בעיצומה, כאשר ללא מעט קבוצות וגם למכבי תל אביב יש עדיין על מה להילחם, אך במנהלת הליגה כבר חושבים קדימה ופירסמו כמה ממועדי המפתח שנוגעים לעונה הבאה – 2018/19.

אם אתם מאלה שאוהבים לתכנן את הלו"ז שלכם זמן רב מראש, וגם לתאריכי המשחקים יש משקל משמעותי מבחינתכם, כדאי שתכניסו את התאריכים ליומן כבר כעת. בנוסף מפורט כאן גם השינוי שיחול השנה בגביע הטוטו.

תאריכי פתיחת וסיום הליגה:

מועד פתיחת הליגה: 25.8

מחזור אחרון בליגה: 25.5.2019

 

השינוי בגביע הטוטו:

בעונת 2018/19 ייערך שינוי בפורמט בו יתקיים גביע הטוטו. כרגע עדיין לא ידוע באיזה מקום יסיימו הצהובים את העונה, אך מה שכן ידוע הוא שהקבוצות שישחקו בעונה הבאה באירופה יחלו את הטורניר בשלב מקביל למעשה לרבע הגמר, ללא השתתפות. בשלב הבתים.

האלופה ומחזיקת הגביע יתמודדו במשחק אלוף האלופים שהמנצחת בו תעלה גם לחצי גמר הטוטו ואילו שתי הנציגות הנוספות באירופה יתמודדו ביניהן והמנצחת תעלה לחצי הגמר גם כן. שאר קבוצות הליגה ישחקו בשלב בתים מוקטן מהנהוג בשנים האחרונות.

בכל מקרה, ב-28-29.7 ייערך המשחק הראשון של מכבי, בין אם בשלב בתים או במשחק בין הנציגות באירופה, במה שיהיה למעשה המשחק הראשון של הצהובים במסגרת המקומית. אגב, גמר גביע הטוטו יתקיים במועד מוקדם מהנהוג בשנים האחרונות כשהמפעל יסתיים כבר לקראת סוף חודש ספטמבר.

פגרות

ליגת העל תצא כאמור לדרך ב-25.8. לאחר המחזור השני תצא הליגה לפגרת נבחרת מה-3 עד ה-15 בספטמבר. פגרת נבחרת נוספת תתקיים במהלך אוקטובר (8-20).

בנוסף, נקבע כי ליגת העל תצא לפגרה לצורך שזרוע המגרשים מה-13.11 עד 1.12 וכמובן שבמועד זה לא יתקיימו משחקי ליגה.

גביע המדינה
גם העונה יתחילו קבוצות ליגת העל את דרכן בגביע המדינה בסיבוב ח', שייערך ב-20-24.12.