3.4: מכבי נתניה – מכבי תל אביב (19:30, נתניה)
אחרי הפגרה בעקבות משחקי הנבחרות וחג הפסח, מכבי תחזור לליגה ותתארח אצל הקבוצה מעיר היהלומים למשחק השני בפלייאוף העליון. מכבי תקווה לחזור למסלול הניצחונות ולצמק פערים מהפסגה. עדיין אין לכם כרטיס? לחצו כאן לרכישה.

בוידאו: כך השחקנים חוגגים את פסח

9.4: מכבי ת"א – הפועל ב"ש (21:00, נתניה)
המחזור השלישי של הפלייאוף העליון יזמן לצהובים מפגש מסקרן מאוד מול היריבה מהדרום, מפגש שגם עשוי להיות גורלי להמשך המאבקים בליגה. בשתי הפעמים הקודמות בהן מכבי אירחה את ב"ש העונה היא ניצחה (בגביע הטוטו ובליגה), ב"ש היתה זו שניצחה במשחק בסיבוב הראשון בטרנר. 

16.4: בית"ר ירושלים – מכבי ת"א (21:00, איצטדיון טדי)
הלו"ז של הקבוצה ימשיך עם משחקים בפרופיל גבוה במיוחד, כאשר שבוע בלבד לאחר המפגש מול ב"ש מכבי תפגוש את הצלע השלישית במאבק האליפות הלוהט. כזכור, הביקור הקודם של הצהובים בבירה הסתיים עם ניצחון 1:2 שהיה אחד מנקודות המפתח החיוביות העונה.

19.4: ערב יום העצמאות
מדינת ישראל חוגגת השנה 70 וגם במכבי נכנסים לאווירה. בחודש הקרוב יפורסמו באתר ובאפליקציה הרשמיים תכנים בעלי ניחוח היסטורי על הקבוצה ב-70 השנים האחרונות אז שווה לחכות. 

21.4 (מועד לא סופי): מכבי ת"א – בני יהודה (נתניה)
הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון יינעל בדרבי תל אביבי מול הזהובים של יוסי אבוקסיס, שסיימו ב-0:0 את המפגש הקודם עם מכבי.

28.4 (מועד לא סופי): הפועל חיפה – מכבי ת"א (איצטדיון סמי עופר)
החודש הקרוב יסתיים עם מפגש מול החיפאים. מפגש שיפתח את הסיבוב השני בפלייאוף העליון ולמעשה גם את הישורת האחרונה בליגת העל לקראת חודש מאי בה הכל יוכרע.

וזה עוד לא הכל!

1-5.4 – פסטיבל GAMERZ – כובשים את גני התערוכה!
מוכנים לפסטיבל הגיימינג המטורף של פסח? אנחנו בהחלט מוכנים, וגם נפגוש אתכם עם עמדת המוצרים הרשמית שתחכה לכם בעמדת מכבי בפסטיבל. במהלך השבוע יגיעו שני שחקני הקבוצה לחתימות, אז שווה לעקוב אחרינו ברשתות ולגלות מי מהכוכבים יגיעו למתחם!

אביב הגיע, טי שירט בא!
אופנת האביב החדשה של מכבי כבר נמצאת בחנויות עם דגמים שיתאימו לכל אוהד צהוב. כדי להפוך לכם את זה לכדאי עוד יותר, פתחנו את הקולקציה עם מבצע של 2 חולצות ב-119 ש"ח! ניתן להשיג בחנויות הרשמיות בסינמה סיטי ראשל"צ, במתחם האימונים בקרית שלום ת"א ובחנות האונליין