חצאי גמר גביע המדינה לנערים ג׳ נערכו היום (שלישי) באצטדיון ר״ג. ראשונים עלו לכר הדשא קבוצת נערים ג׳ דרום והם פגשו את הפועל ב״ש. לאחר מותחן בשלבי ההארכה הצהובים נכנעו לבאר שבע בבעיטות מ-11 מטרים. לאחר מכן עלו למגרש קבוצת נערים ג׳ צפון והם פגשו את בני סכנין. הצהובים שלטו ברוב שלבי המשחק אך גם המשחק הזה נכנס להארכה כשהתוצאה 2:2. הצהובים התעשתו והצליחו לכבוש פעמיים מה שתרם להם לניצחון הגדול וההעפלה לשלב גמר גביע המדינה שם הם יפגשו את הפועל ב״ש.

קבוצת נערים ג׳ צפון ביצעה הישג נהדר כשהעפילה לגמר גביע המדינה. המשחק החל בצורה שקולה שדווקא הקבוצה מסכנין הצליחה לעלות ראשונה על לוח התוצאות. כדור קרן מסוכן הוביל לנגיחה של האדומים שהצליחו לכבוש. הצהובים התעשתו במהרה, שלטו בקצב המשחק והצליחו לבצע מהפך עוד במחצית הראשונה. במהלך המחצית השנייה סכנין נותרה ב-10 שחקנים, קשר היריבה קיבל כרטיס צהוב שני. האדום תרם לצהובים לשלוט בכדור אך דווקא סכנין הצליחה להשוות ממצב נייח. המשחק נכנס להארכה שם החניכים של אסף הבר סיפקו יכולת נהדרת והצליחו לכבוש פעמיים נוספות מה שהבטיח להם את הניצחון ואת ההעפלה לגמר הגביע.

קבוצת נערים ג׳ דרום גם היא שיחקה בשלב חצי גמר גביע המדינה. הקבוצה נכנעה להפועל ב״ש לאחר בעיטות הכרעה מ-11 מטרים. החניכים של אורי דוד שלטו ברוב שלבי המשחק במיוחד לאחר שבמחצית השנייה הדרומיים נותרו ב-10 שחקנים. המשחק נכנס להארכה והצהובים סיכנו את השער לא מעט אך הכדור לא מצא את הרשת. שתי הקבוצות ניגשו לדו קרב פנדלים, הצהובים החטיאו פעמיים לעומת החטאה אחת של באר שבע. הקבוצה הודחה ממסגרת גביע המדינה אך תנסה להבטיח את תואר האליפות במחזור הליגה הקרוב.