מכבי תל אביב תעלה מחר (שבת ב-20:30) למשחק נוסף במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת העל. הצהובים יארחו בנתניה את בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-31 והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

"זה משחק חשוב בגלל הרבה סיבות אבל העיקרית היא לעצור את רצף התוצאות השליליות ולהפוך את התמונה. זו המטרה המרכזית למחר", אמר קרויף בפתח דבריו, "גם השחקנים רואים את הטבלה, את השינוי בה מבחינתנו. אני לא מאמין שיש שחקן שלא מדוע לכך ולמה שהקבוצה צריכה לעשות". 

מה תשנה בהרכב?
"שנינו את ההרכב בשבוע בשעבר, אבל בסוף זה לא עניין טקטי או שחקנים. אנחו פשוט בריצה שלא משנה מה קורה זה נגדנו, הסטטיסטיקה שלנו ברורה. ספגנו הרבה במשחקים האחרונים, הרבה יותר מבמשחקים קודמים. כולנו ביחד בזה, אבל זו הבעיה העיקרית שלנו. אחרי שאנחנו סופגים קשה לנו להגיב וזו אחת הבעיות העיקריות".

על המאבק בליגה:
"הכי חשוב שנתרכז רק בעצמנו. אנחנו צריכים לשנות את המומנטום, לתת 200 אחוז ולנצח ואז לא נהיה תלויים באף אחד. הדרך היחידה לקום על הרגליים היא לעשות את זה בעצמך. יש עוד הרבה להילחם עליו. גם מבחינת השחקנים, ככל שהכישלון גדול יותר יהיויותר שינויים בעתיד ויש לנו מספיק סיבות כדי לרצות לנצח".

"אנחנו צריכים את הנקודות וצריכים להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי. כולם מרוכזים במה שצריך לעשות. לאנשים יש גם גאווה מקצועית, זה יושב בראש. אנחנו צריכים את הנקודות והדרך היחידה לעשות זאת היא לשים על המגרש אנשים שיש להם מה להוכיח ולוחמים".

על המושאלים של בני יהודה:
"ברור שהמושאלים יבואו עם הרבה מוטיבציה. חלקם עשו צעדים יפים קדימה, אני בטוח שחלק מהשחקנים האלה יחזרו למכבי בעונה הבאה. הם ראויים לכך ולכן גם השאלנו אותם – כדי שיצברו ניסיון".

קיארטנסון: "כדי להיות במונדיאל אני צריך לשחק טוב עכשיו"

על התקופה האחרונה:
"לא חשבתי שדברים יראו ככה. אנחנו חייבים לשנות את המצב הזה. אנחנו יכולים לדבר על זה שהיינו צריכים לנצח אבל זה לא משנה. כולנו מקצוענים וקורים דברים בכדורגל כך שההודעה של העזיבה של ג'ורדי היא לא סיבה לכלום". 

על עתידו:
"אני במועדון טוב, אבל ברור שיום אחד ארצה להיות בליגה חזקה יותר. כרגע אני לא חושב על זה. אני רוצה לסיים את העונה הזו כמו שצריך, כל השאר זה ספקולציות. ברור שאני רוצה להיות במונדיאל וכדי זה יקרה אני צריך לשחק טוב עכשיו, אז זה מה שאני חושב עליו".

על המונדיאל:
"זה יקרה בקרוב ואני חייב לשחק טוב בכל משחק. לעזור לקבוצה שלי, אני לא מודאג אבל אני יודע שאצטרך לשחק טוב".

על היכולת שלו:
"בתחילת העונה לא הגעתי להרבה מצבים. ברור שאני רוצה להבקיע בכל משחק. הייתי מעדיף להבקיע פחות ושהקבוצה תהיה במקום טוב יותר, העונה המספרים שלי מעט פחות טובים אבל הכי חשוב הוא שהקבוצה תנצח ואכבוש שערים חשובים עבור הקבוצה".