עכשיו זה רשמי: צלחת האליפות בליגת הנוער חוזרת לקריית שלום. לאחר שהבטיחה מעשית את תואר האליפות בשבוע שעבר, מכבי ת"א 'שחר' יצאה למשחק חוץ נגד מכבי פ״ת במסגרת המחזור ה-29.

עוד באתר:

הצהובים הגיעו למפגש כשהם מוליכים את הטבלה בפער 6 נקודות מהפועל רעננה שבמקום השני והפרש השערים בין הקבוצות עמד על 18 שערים. כל תוצאה מלבד הפסד של הצהובים הבטיחה לקבוצה של צרפתי את התואר.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, נעם כהן, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, יואב הופמייסטר עמית גלזר, תומר אלטמן, פרינס תומס מופלח שלאטה, אילון אלמוג, וויליאם אגדה.

מחצית ראשונה.

 בדקה 7 הצהובים איימו ראשונים על השער. מופלח שלאעטה ניצל חוסר ריכוז בהגנה של המארחת וניסה את מזלו בבעיטה מתוחכמת, אבל הבעיטה שלו יצאה החוצה. בדקה ה-19 המארחים עלו ליתרון בהזדמנות הראשונה שלהם. פ״ת יצאו להתקפה מתפרצת בסיומה ארד בר בעט ברגל שמאל מצד שמאל אל הפינה הרחוקה של דניאל פרץ. 0:1 לפ"ת. 

בקדה ה-34 הרמה אל עבר אגדה שהיה ברחבה, יצרה בלגן, החלוץ הצליח להשתלט וניסה מקרוב לגלגל פנימה. הכדור חלף על פני השוער, אך שחקן הגנה של פ״ת הצליח לבלום את הכדור. 

שתי דקות חלפו ופ״ת כמעט והכפילה את התוצאה, תומר בנבנישתי חלף על פני ההגנה הצהובה ובעט אל עבר המסגרת, דניאל פרץ היה במקום להדוף את הכדור המסוכן ולמנוע את השער השני.

מחצית שנייה
הצהובים החלו להשתלט על קצב המשחק וזה בא לידי ביטוי בדקה ה-62. אילון אלמוג שחרר בעיטה אדירה מרחוק, לפינה השמאלית העליונה, לשוער לא היה סיכוי, מכבי השווה את התוצאה ל-1:1. החלוץ הצעיר העלה את מספר הכיבושים שלו השנה ל-17 שערים.

השער של אלמוג סימן את הבאות. שתי דקות חלפו והמהפך של מכבי הושלם, הגבהה של תומר אלטמן מצאה את ראשו של אגדה שנגח מקרוב פנימה. 1:2 למכבי. 

בדקה ה-68 איילון אלמוג כבש את השני שלו במשחק ואת השלישי של הצהובים ושוב בבעיטה מחוץ לרחבה שלא הותירה סיכוי לשוער פ"ת. 1:3 למכבי.

הצהובים המשיכו את הבליץ' וכעבור שלוש דקות בלבד כבשה כבר את הרביעי. תומר אלטמן בישל מצד שמאל ושלעאטה כבש מקרוב. 1:4 למכבי 'שחר'. רגע לפני השריקה לסיום המשחק הצטרף נתנאל פרץ לרשימת הכובשים וקבע את תוצאת המשחק. 1:5 למכבי ואליפות מספר 9!.