קבוצת נערים ב׳ של המועדון הביאה כבוד רב למועדון כשהשיגה היום (שבת) את תואר האליפות. במסגרת המחזור האחרון (30) של הליגה החניכים של ריימונד אוטוולד ועוזרו ג׳פרי ישי, זכו בתואר בזכות הניצחון על בני יהודה בשכונת התקוה. מכבי הגיעו למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כשאחריה בית״ר ירושלים עם אותו מספר נקודות אך הפרש השערים שלהם נחות יותר. הניצחון על הכתומים מביא את האליפות לקרית שלום אחרי עונה מיוחדת במינה.

החניכים של ריימונד אוטוולד עשו עונה אדירה: 30 משחקים, מתוכם 21 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-5 הפסדים. הצהובים כבשו העונה 111 שערים (הכי הרבה בליגה) וספגו רק 36 שערים. הכובש המצטיין של הקבוצה הוא טל תורג׳מן עם 23 שערי ליגה.

ההתחלה של הקבוצה הייתה קצת קשה, התחלפו מספר מאמנים בתחילת העונה עד שריימונד אוטוולד לקח את המושכות יחד עם עוזרו ג׳פרי ישי, ביחד עם הצוות המקצועי הקבוצה עבדה קשה ועלתה על מסלול הניצחונות. הקבוצה סיימה את העונה עם רצף של 9 ניצחונות כשבמהלך העונה היא כובשת ב-29 משחקים מתוך 30. ממוצע הכיבושים למשחק עומד על 3.7 שערים.

מאמן הקבוצה, אוטוולד סיכם את המשחק ואת העונה המיוחד: ״המשחק היום היה קשה במיוחד, מכיוון שהריבה לא הייתה במשחק באמת כדי לשחק כדורגל, רוב השחקנים עמדו מאחורי הכדור מה שהקשה לפרוץ את החומה. דיברנו על כך לפני עם השחקנים שאנחנו מצפים למשחק מהסוג הזה. אמרתי להם להיות סבלניים ושהשער יגיע, גם אם זה בדקות האחרונות. ניסינו לשחק כדורגל ומדי פעם ההחלטות שלנו היו פזיזות ולא מדויקות. במחצית השנייה היריבה התעייפה והמרחקים בין השחקנים הלכו וגדלו. השער שלנו נכבש ממצב נייח אבל היו לנו עוד מספר מצבים שיכלו להיכנס. אני שמח מאוד מהתוצאה ומההישג הנפלא שלנו, זה מגיע לשחקנים. אחרי עונה כזאת שהיו לשחקנים 3 מאמנים שזה לא נורמלי לגילאים האלה, בנוסף הקבוצה הזאת ספגה ביקורות ונאמרו עליהם דברים שהם לא חיוביים, הצלחנו להרים את השחקנים ומשם הבטנו רק קדימה. הצלחנו במהלך העונה לכבוש את המקום ה-1 ולא לוותר עליו עד הסיום״.