מכבי תל אביב תצא הערב (שבת, 21:00) למשחק חוץ מסקרן. הצהובים יתארחו אצל הפועל באר שבע באיצטדיון טוטו-טרנרו למפגש במסגרת המחזור ה-34 בפלייאוף העליון של ליגת העל ועל הדרך ינסו גם להבטיח סופית את השגת הכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

עוד באתר: 

מכבי תגיע למשחק לאחר הניצחון 0:2 על מכבי נתניה במחזור האחרון. ערב המחזור הצהובים, שמדורגים במקום השלישי, נהנים מיתרון של 7 נקודות על פני נתניה במקום החמישי – כל זאת כאשר נותרו 3 משחקים לסיום העונה. המשמעות היא שניצחון יבטיח למכבי בוודאות את המקום בין 4 הראשונות ואת ההופעה באירופה בעונה הבאה. בנוסף, שחקניו של ג'ורדי קרויף גם ינסו להיות הראשונים שמנצחים את ב"ש באיצטדיונה הביתי במסגרת הליגה.

מבחינת הסגל, מי שיעמדו הפעם לרשות קרויף הם ברק יצחקי וארון שוינפלד שסיימו לרצות עונשי השעיה. כזכור, שרן ייני, שסבל לאחרונה מפציעה ארוכה, שב לסגל כבר במשחק נגד נתניה. 

מהעבר השני, ב"ש תגיע להתמודדות לאחר ניצחון 1:4 על בית"ר ירושלים שקירב אותו מאוד לתואר. הדרומיים זקוקים לניצחון כדי להבטיח את הזכייה באליפות ומבחינת סגל השחקנים של ברק בכר לא צפויים יותר מדי שינויים. על פי הפרסומים בכלי התקשורת האדומים אמורים להמשיך לשחק בהרכב דומה לזה שניצח את בית"ר, כאשר מאור מליקסון, טוני וואקמה ובן שהר יוצבו בחלק הקדמי.

המאמן ג'ורדי קרויף אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים לנסות לנצח את המשחק. אנחנו חושבים על עצמנו ולא על היריבה. אנחנו עדיין צריכים נקודות כדי להבטיח את המקום באירופה ואנחנו רק חושבים על איך אפשר לנצח אותם. זה טוב שיש אקסטרה מוטיבציה, אבל אנחנו חושבים רק על המשחק ולא על הדברים אחרים". 

הקשר דור פרץ דיבר גם כן במסיבת העיתונאים והוסיף: "שחקנים באים לכל משחק כדי לנצח. אנחנו נערכים כדי לתת את הטוב ביותר שאנחנו יכולים כדי לנצח. יש פה משחק שהוא מעניין כך או אחרת. יש את עניין האליפות שלהם וששום קבוצה לא ניצחה אותם עדיין בטרנר. זה משחק שמספק מוטיבציה, אין ספק".

קצת מספרים

מכבי כבשה 2 שערים בכל 4 משחקיה האחרונים

עומר אצילי כבש שער בכל אחד מ-4 המשחקים האחרונים

רצף המשחקים של ב"ש ללא הפסד בטרנר עומד על 51 משחקים. הפסד הבית האחרון של הדרומיים היה ה-1:0 למכבי באצטדיון טדי באוגוסט 2015.

כל 7 המשחקים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו בהפרש של שער אחד.