קבוצת הנוער של מכבי ת"א, מכבי 'שחר', סיימה אתמול (שבת) בצורה חלומית את עונת האליפות. לאחר הניצחון על קרית שמונה והנפת צלחת האליפות, צמד האחים התאומים הזהים, עמית ותמיר גלזר התפנו לספר לנו על התחושות שלהם מהעונה והציפיות להמשך.

לאחר ההתרגשות הרבה מהזכייה והמקלחת שקיבלו מחבריהם לקבוצה סיפר עמית: ״זאת הרגשה מדהימה, עבדנו קשה בשביל זה ואני שמח שהשגנו את המטרה. עברנו רגעים קשים במהלך העונה אבל בסוף העבודה הקשה השתלמה ואין שמחים מאיתנו עכשיו״. אחיו תמיר הוסיף: ״בהתחלה היו קצת מהמורות וככל שהעונה התקדמה הראינו מה אנחנו יודעים ובסוף אני שמח מאוד שלקחנו את האליפות״.

שנה ראשונה שלכם בגיל נוער, שנה שעברה בקבוצת נערים א׳ לקחתם דאבל, זאת מסורת אצלכם לקחת תארים?
עמית גלזר ענה: ״כשחקני מכבי תל אביב תמיד לימדו אותנו בכל משחק לבוא ולנצח, לקחת את ה-3 נקודות לא משנה איפה ומתי. אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה ובסוף הראינו את זה״.

על המטרות לשנה הבאה:
תמיר גלזר: ״המטרה היא להיות אותה קבוצה מגובשת כמו השנה וככל שתתקדם העונה אנחנו נראה מה אנחנו יודעים ונתמודד על האליפות עד הסוף כמו השנה״.

כשנשאלו על אחיהם, דן גלזר:
עמית גלזר: ״דן הוא אח שמאוד תומך בנו, הוא יודע בכל משחק ואימון יודע מה אנחנו עוברים ומה אנחנו יודעים, הוא נותן לנו טיפים והמלצות מה לעשות ומה לא לעשות וגם הוא מאוד שמח שלקחנו את האליפות הזאת״.

בעתיד נראה 3 שחקנים ממשפחת גלזר בסגל הקבוצה הבוגרת של מכבי ת״א?
הם ענו יחדיו: ״זה חלום שלנו, זה יהיה קשה אבל אנחנו נעבוד קשה בדרך לחלום״.