מכבי תל אביב תקיים הערב (ב', 21:00) את משחקה האחרון בעונת 2017/18. הצהובים יתארחו באיצטדיון המושבה אצל בני יהודה למה שיהיה גם משחק הליגה האחרון של העונה, במסגרת המחזור ה-36 בפלייאוף העליון.

מבחינת המאמן ג'ורדי קרויף יהיה מדובר במשחקו האחרון כבעל תפקיד במכבי. כבר בשבוע שעבר זכה ההולנדי לאהבה רבה מהקהל במשחק הבית האחרון שלו במכבי, כאשר הערב הוא יינעל 6 שנים במועדון. 

מבחינה מקצועית, מלבד הרצון לסיים את העונה עם טעם טוב שחקני מכבי גם ירצו להבטיח את המקום השני בליגה. ערב המחזור הצהובים ממוקמים במקום השני עם 68 נקודות, נקודה אחת יותר מלבית"ר ירושלים שהערב תפגוש במקביל את הפועל חיפה. מכבי תגיע להתמודדות לאחר שמבחזור הקודם גברה 1:3 על בית"ר ירושלים.

מהעבר השני בני יהודה תגיע למשחק מהמקום ה-6 בטבלה  כשבמאזנה 49 נקודות. הזהובים כבר איבדו את הסיכוי להשיג את הכרטיס לאירופה, אך יקוו להמשיך את היכולת הטובה מה-0:5 המרשים על מכבי נתניה במחזור הקודם. מבחינת הסגל, דן מורי, נריוס ואלסקיס, אלמוג בוזגלו ובן תורג'מן צפויים להיעדר בעקבות פציעות.

לקראת המשחק אמר קרויף: "למרות שזה סוף העונה ויש לא מעט שמועות, אנחנו עדיין צריכים לעשות הכל כדי לסיים את העונה כמו שצריך. עשינו את זה במשחקים האחרונים ונשאר לנו עוד פעם. ואחרי זה כולם יוכלו ללכת ולנוח. בזכות שינויי הפורמט של הטוטו ואירופה יהיה לשחקנים יותר זמן לנוח". 

בנוסף דיבר ההולנדי גם על סיום התקופה במועדון: "יש הרבה זיכרונות, בעיקר זיכרונות שמחים, הרבה גאווה. כמובן שתמיד היה אפשר לשפר. כשהגעתי לכאן אמרתי שאני רוצה להיות אחד שיש לו יותר פלוסים ממינוסים. אני חושב שהצלחתי בזה ואני גאה בזה".

קצת מספרים

מכבי מגיעה למשחק עם רצף של 3 ניצחונות ובסך הכל 5 משחקים ללא הפסד (4 ניצחונות ותיקו).

שתי הקבוצות נפגשו 5 פעמים העונה (3 בליגה ופעמיים בגביע הטוטו). מכבי ניצחה 4 פעמים ומשחק נוסף הסתיים בתיקו.

בכל 7 המשחקים האחרונים נגד בני יהודה שמרה מכבי על שער נקי.