5.8.2010: מכבי ת"א – אולימפיאקוס 0:1 (מוק' הליגה האירופית)
ברק יצחקי לא כבש במשחק הזה. הוא גם לא בישל. אבל כל מי שהיה בבלומפילד באותו ערב לא ישכח את רגעי הקסם שייצרו הרגליים של מי שלבש אז את החולצה עם המספר 9. לא בטוח שבקבוצת הפאר היוונית הכירו אותו יותר מדי לפני כן, אך את המשחק ההוא, במוקדמות הליגה האירופית, סיימו הבלמים של אולימפיאקוס עם סחרחורת. יצחקי היה בשיאו, חד, מפוקס. פעם אחר פעם עבר את שחקני היריבה בקלות עם דריבל מתפרץ ויכולת ששווה מקום בטופ האירופי. המהלך שמופיע כאן הוא רק דוגמא נבחרת למה שעשה החלוץ במשחק בו הושג אחד מניצחונותיה הזכורים של מכבי באירופה.

7.11.2013: מכבי ת"א – פרנקפורט 2:4 (הליגה האירופית)
לאורך כל הקריירה יצחקי נחשב לשחקן מיוחד. כנראה שככזה הוא גם שמר את הטוב ביות לרגעים מיוחדים וגם תצוגת השיא הזו התרחשה בערב אירופי זכור. שלב הבתים של הליגה האירופית ויריבה חזקה מהבונדסליגה הגרמנית הוציאו מהחלוץ את המיטב בדרך לצמד שהוביל את הצהובים לניצחון ענק. זה התחיל עם שער בנגיחה פנטסטית, כזו שמלמדים בספרי הלימוד לכדורגל. הקינוח הגיע בצורת צ'יפ מלא בקור רוח מול השוער קווין טראפ, שמאז כבר הספיק לעבור לפאריס סן ז'רמן הגדולה. כך זה נראה אז:

6.1.2014: מכבי ת"א – מכבי חיפה 1:3 (ליגת העל)
במקרה הזה באמת שלא צריך לכתוב יותר מדי. השעון בבלומפילד מראה על הדקה 70. יצחקי מתעופף למספרת בלתי נשכחת וכובש את הטוען לתואר השער היפה בקריירה שלו. האמת? כנראה שמדובר בטוען לתואר השער היפה ביותר של מכבי בעשורים האחרונים. לא תצפו שוב?

28.7.2015: מכבי ת"א – ויקטוריה פלזן 2:1 (מוק' ליגת האלופות)
אנחנו יודעים, זה לא היה משחק טוב מדי של מכבי או של יצחקי. אחרי הכל הצהובים הפסידו, אבל השער המצמק שכבש החלוץ בדקה 79 התברר בדיעבד כקריטי במיוחד להמשך הדרך שהגיעה עד לשלב הבתים של המפעל היוקרתי באירופה. באותו משחק יצחקי הוכיח שמלבד רגעי גאונות יש לו גם נחישות וכוח מנטלי. כשהיה נדמה שמכבי כבר עם רגל וחצי מחוץ למפעל הוא המשיך להאמין וצימק ל-2:1 עם עוד צ'יפ חכם. הקאמבק שהגיע לשיאו בגומלין – התחיל למעשה כבר שם.