קבוצת הנוער של מכבי ת"א, מכבי 'שחר', נעלה היום (שבת) בצורה חלומית את עונת האליפות. אחרי שכבר הבטיחו את הזכייה בתואר, הצהובים של גיא צרפתי אירחו בקרית שלום את הפועל ק"ש וחגגו 0:3 במשחק ההכתרה בו קיבלו כמובן את צלחת האליפות.

ראיון של גיא צרפתי וויליאם אגדה משחק הכתרה

בסיום חגג המאמן המאושר גיא צרפתי עם בנותיו הצעירות וסיפר: "מאחורי כל מאמן יש הורים וילדים וזו הזדמנות טובה להודות למשפחה שלי שתמכה בי. אנחנו משפחה של מכביסטים, גם אבא שלי ואחי היו כאן וזה מרגש להביא את האליפות בחזרה לקרית שלום".

על הדרך שעברה הקבוצה העונה:
"בהתחלה היו שבועות קשים אבל היתה לנו אמונה. ידענו שיש פה חומר שחקנים טוב. זה היה מאוד מאתגר, אני שמח שהאליפות הזו הושגה בצורה קשה ואני שמח שבסופו של דבר העליונות שלנו הפכה את הקבוצה הזו לקבוצה אדירה. אם ביום כזה חם, נגד קבוצה כמו ק"ש, אנחנו מנצחים 0:3 ובשבוע שעבר מבקיעים חמישייה נגד מכבי פ"ת אז זה אומר שיש פה שחקנים שמוכנים לשלב הבא ולהגיע לבוגרים". 

על העבודה עם השחקנים הצעירים
"אחד התפקידים שלי מעבר לעניין המקצועי והגופני זה הרבה מאוד הכנה מנטלית ולהכווין אותם בדרך שאני עשיתי. אני עליתי בצורה די חלקה לבוגרים ואני מקווה שזה יקרה גם להם. היו לנו הרבה שיחות השנה ומעבר לזה שהם עשו עבודה טובה הם יצטרכו להוכיח את עצמם ולעשות קפיצת מדרגה דווקא בבוגרים של מכבי ת"א. אני מאמין שאם הם יעשו את זה הם באמת יוכלו להשתלב שם".

על הצוות המקצועי שמוביל את מחלקת הנוער:
"אני חושב שהרבה אנשים אכלו את הכובע באליפות הזה. אני זוכר שדי מהיום הראשון שהגעתי לפה ירדו עלינו. על השיטה והדרך ובעיקר על זה שיש מנהלים מחו"ל. האליפויות של קבוצות המחלקה מראות שהדרך והסבלנות שוות הרבה. אני מאוד שמח שהגעתי למכבי בנקודות הזמן הזו. הם אלה שחונכים אותי ומשפרים אותי בתור מאמן ואני חושב שמגיע גם לפטריק וגם לריימונד הרבה קרדיט על מה שקורה פה. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות".

מלבד צרפתי דיבר גם החלוץ וויליאם אגדה, שהגיע באמצע העונה והיה אחד הברגים החשובים בהישג. אגדה סיפר בסיום: "זה הישג גדול, עשינו עבודה טובה ונלחמנו. זו היתה עונה טובה. זה לא קל אבל הצלחתי להביא את הדברים שעבדתי ועבדנו עליהם באימונים למגרש". 

על הקשר עם גיא צרפתי הוסיף: "בשבילי צרפתי הוא כמו אבא. הוא מלמד אותי הכל ועוזר מאוד. אני מאושר, גם המשפחה שלי. הסברתי להם על כל מה שקורה כאן ואנחנו ואנחנו שמחים מאוד".

על העתיד:
"זה הישג נהדר אבל אני לא עוצר כאן. אני מקווה לשחק טוב יותר ויותר ולהשתפר כשחקן גם ברמות הבאות".