שני מחזורים לסיום העונה בליגת העל לנוער, קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, מכבי ׳שחר׳, הבטיחה הערב (ראשון) באופן מעשי את הזכייה באליפות המדינה.

הצהובים של המאמן גיא צרפתי גברו כבר אתמול 0:1 על הפועל פ״ת והיום הגיעה הבשורה מחיפה, שם ניצחה מכבי חיפה 0:1 את הפועל רעננה, המדורגת שנייה. כעת, למכבי יתרון של 6 נקודות בצמרת הטבלה כאשר עד לסיום העונה נותרו 6 נקודות בקופה והפרש השערים של הצהובים הוא של פלוס 18 על רעננה.

מבחינת הצהובים מדובר בעונה הפכפכה שכללה פתיחת עונה מעט מאכזבת. עד למחזור ה-8 הקבוצה צברה רק 10 נקודות מה שהקנה לה את המקום ה-10 בטבלה. אלא שאז החל השינוי. משחק חוץ בווסרמיל מול הפועל ב"ש היווה את נקודת המפנה ממנה יצאו שחקניו של גיא צרפתי לרצף אדיר של 16 ניצחונות ב-20 המשחקים האחרונים.

שבוע אחר שבוע התחברה הקבוצה לתלכיד מנצח שהחל לטפס במעלה הטבלה ועקף יריבות חזקות כמו מכבי נתניה, מכבי חיפה ולבסוף גם את הפועל רעננה, שנאבקה עם הצהובים בשלבי הסיום של העונה.

בשבת הקרובה תתארח מכבי 'שחר' אצל מכבי פ"ת במשחק חוץ שייערך בשעה 16:30. כל תוצאה מלבד הפסד תבטיח באופן רשמי את תואר האליפות, שיהיה ה-9 בתולדות קבוצת הנוער של המועדון.