היום בשעות הצהריים הקבוצה עד גיל 15 של המועדון סיימה את דרכה בטורניר וינה במקום ה-4. ביומיים הראשונים לטורניר הצהובים סיימו במקום ה-2 בבית ב׳ לאחר צמד ניצחונות על שאלקה ופרנצוורוש והפסד לאדמירה וואקר. המיקום בבית הקנה לקבוצה את הקרב הישיר על המקום ה-3 נגד המקום ה-2 בבית א׳, מארחת הטורניר, ראפיד וינה.

שער של יונתן פז לא הספיק לקבוצה שנכנעה 1:2 לראפיד וינה וסיימה את דרכה במקום ה-4 והמכובד. אדמירה ואקר ניצחה את הכוכב האדום בגמר הטורניר בו השתתפו גם שאלקה 04, פרנצווארוש, א.ק שטוקהולם ולוקומוטיב מוסקבה.

ריימונד אוטוולד, עוזר המנהל הביצועי במחלקת הנוער, סיכם את המשחק האחרון ואת היכולת בטורניר: ״שיחקנו משחק טוב למרות שהפסדנו. יצרנו כמות מצבים גדולה אך לצערנו לא השכלנו לכבוש מספיק. מבחינת כדורלג הצגנו יכולת טובה מאוד והפתענו כאן אנשים רבים בזכות היכולת והמהירות בה אנחנו משחקים, קבילנו לא מעט מחמאות. הדבר המרכזי מכל החוויה הזאת זה הנסיון שהשחקנים הצעירים ספגו מהטורניר, זאת המטרה בעצם. זאת השנה השנייה שלנו בטורניר ושוב הצלחנו להפתיע אנשים, זאת אומרת שאנחנו ממשיכים להתקדם ולעבוד נכון. אני גאה בבחורים״.