קבוצת נערים ג׳ של המועדון עשתה הישג ענק בניצחון 0:1 על הפועל ב״ש במסגרת המחזור ה-29 בליגה. קרב ישיר על תואר האליפות בין הצהובים לקבוצה מהדרום הביא ניצחון של החניכים של אורי דוד שהבטיחו את תואר האליפות מחזור אחד לפני סיום העונה. מכבי הגיעו למפגש מהמקום ה-1 כשהפער בפסגה עומד על 2 נקודות מהפועל באר שבע. הניצחון על האדומים הגדיל את הפער ל-5 נקודות כנותר מחזור אחד לסיום העונה, משמע תואר האליפות יעשה את דרכו לקרית שלום.

חגיגות אליפות של קבוצת נערים ג׳ דרום

החניכים של אורי דוד עשו עונה אדירה: 29 משחקים עד כה, מתוכם 24 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים. הצהובים כבשו עד כה 119 שערים (הכי הרבה בליגה) וספגו רק 23 שערים (הכי מעט בליגה). הכובש המצטיין של הליגה הוא אלעד קפלן שכבש עד כה 28 שערים, מיד אחריו אוסקר גלוך עם 24 שערים (מקום 3 בליגה).

הקבוצה המיוחדת כבשה העונה ב-28 משחקים מתוך 29, כשהם ספרו רצף של 5 משחקים ללא ספיגה וסה״כ 16 משחקים בהם הקבוצה שמרה על רשת נקייה. ממוצע הכיבושים למשחק עומד על 4.1 שערים למשחק. 

מאמן הקבוצה אורי דוד, סיכם את המשחק ואת העונה המוצלחת: ״הגענו למשחק אחרי שבוע של אכזבה מסוימת אחרי ההפסד בפנדלים בחצי גמר הגביע ולאחריו הפסד נגד בית״ר ירושלים בידיעה שניצחון מביא אותנו לאליפות. העבודה היתה בעיקר מנטלית וטקטית, השחקנים הגיעו למשחק מוכנים בצורה מושלמת. שיחקנו בצורה אחראית וחכמה ובעצם הפילוסופיה שלנו ניצחה את המשחק, לזה הוספנו מוטיבצית שיא וקיבלנו ניצחון ששווה אליפות״.

אורי דוד הוסיף: ״הקבוצה עשתה עונה מדהימה עם המון תצוגות כדורגל ברמה גבוה ובהתאם לפילוסופיה של המועדון בעצם המאמן ניסים דבש שאימן את הקבוצה בעונה הקודמת הכין את הילדים לגיל נערים בצורה מושלמת ואני ובן קפלן, העוזר שלי המשכנו את העבודה משם. כבשנו הכי הרבה שערים בליגה וספגנו הכי פחות. היינו מאוד מאוזנים התקפית והגנתית. העונה הזאת לקראת סיומה ואני כבר מחכה בקוצר רוח לפתיחת העונה הבאה. חייב לציין שהקבוצה הזו נוהלה ע״י צוות רחב של אנשי מקצוע: מבן קפלן העוזר המדהים שלי, אליעד גרף מאמן השוערים, ג’ורדן סעדה מאמן הבניה וכמובן ריימונד ופטריק שנתנו את האקס פקטור לקבוצה. אחרי 2 ההפסדים בשבוע האחרון הרגשנו את כל התמיכה מכל המועדון: מאמנים, אנליסטים, אנשי המחלקה הרפואית, כולם התגייסו לטובת הקבוצה וזה מה שמייחד את המחלקה שלנו בזמנים הללו״.