מכבי תל אביב תנסה לשוב מחר (ב', 20:30) למסלול הניצחונות כשתארח את מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-33 של ליגת העל. מדובר בקרב על ישיר וחשוב במאבק על הכרטיס לאירופה והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר המאמן ג'ורדי קרויף.

לקראת נתניה
"אנחנו משחקים נגד יריב שתמיד קשה מולו, הם נלחמים כמו משוגעים על המקום באירופה וזה מסוכן. בשבוע שעבר היתה לנו הזדמנות להשיג ניצחון אבל לא עשינו את זה ב-5 הדקות האחרונות של המשחק ומחר נצטרך לעשות את העבודה כי יש לנו מטרה לעמוד בה. המשחק הקודם היה רע עבורנו, הם טובים במעבר ומאוד מסוכן לשחק פתוח מולם. היו לנו הזדמנויות מוקדמות שלא כבשנו ושילמנו על זה. למרות זאת היו לנו גם משחקים טובים מולם אז יש יותר אופטימיות מפסימיות".

על התקרית עם איתן טיבי:
"אני לא גאה בתמונות שנראו, אני לא שמח. בכל השנים האלה תמיד הייתי רגוע, אני יודע שיש טעויות, כולם עושים אותן. היו לי רק שני מקרים שהם חציית גבול, זריקת החולצה של ברק בשנה שעברה והמקרה הזה. אני לא אסבול דברים כאלה. מצד שני, כולנו מכירים את איתן הוא תמיד היה חייל נאמן למועדון כבר הרבה שנים, יש לו לב טוב, הוא מקצוען ומבחינתנו זה סיפור שנסגר. סגרנו את הסיפור הזה ובכל פעם שנצטרך את איתן הוא יהיה מוכן".

לקראת ב"ש:
"זו שאלה להתעסק איתה אחרי המשחק ביום שני. אנחנו מרוכזים בעצמנו, לא הבטחנו את המקום באירופה וכרגע דברים אחרים לא מעניינים אותנו".

על ייני שישב לצידו במסע"ת:
"הקפטן הוא תמיד שחקן שיש לו יכולות שונות, גם מחוץ למגרש. אני חושב שהתגעגענו לרוגע שלו ברגעים מסויימים".

על מצבו של אלכס פרגוסון:
"הייתי המום כשקראתי את החדשות. אני מקווה מאוד שהוא יחלים במהרה. עבדתי איתו 4 שנים. בימים טובים ורעים, למדתי הרבה מאוד ממנו. היתה לו שליטה מלאה על המועדון ומעל הכל הוא בן אדם טוב שתמיד דאג לוודא שלשחקנים שלו טוב. הדבר הכי חשוב כעת זו הבריאות של אדם חשוב כמוהו".