מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח להודיע על פתיחת תקופת חידוש המנויים לעונת 2018/19 החל מהיום (ג', 5.6) בשעה 12:00 ועד יום ו', ה-29.6, בשעה 12:00. בעלי המנויים –  זה הזמן שלכם להבטיח את מקומכם באיצטדיון גם בעונה זו.

את החידוש ניתן לבצע באתר האינטרנט של 'לאן', המוקד הטלפוני 8780* ודלפק 'לאן'. הודעה על מכירת המנויים לקהל הרחב תפורסם בהמשך ברשתות החברתיות הרשמיות של המועדון, באתר ובאפליקציה.

אילו הטבות מחכות למחדשי המנויים?

  • מחירים מוזלים למחדשים ושמירה על מושבך באצטדיון.
  • עדיפות הושבה וקדימות במכירת המנויים לעונת 2019/20.
  • אפשרות פריסה לעד 10 תשלומים.
  • הטבה מיוחדת לרכישת חולצת הבית הרשמית לעונת 2018/19.
  • קדימות ברכישת כרטיסים למשחקים נבחרים לאורך העונה.
  • קבלת ניקוד מלא במשחקי החוץ על פי שיטת הניקוד.

לצפייה במחירון רכישה באמצעות הטלפון או אתר האינטרנט לחצו כאן

  • המנוי כולל את משחקי ליגת העל בלבד

לחידוש המנוי לעונת 2018/19 לחץ כאן 

הטענת המנוי:
המנוי שברשותך מהעונה הקודמת הוא מנוי נטען. אנא שמור אותו לעונה החדשה.

חניה:
ניתן לרכוש תו חניה לחניון P3 (חניון מזרחי) בעלות של 300 ₪ לכל משחקי הבית של הקבוצה בליגת העל. לחצו כאן לרכישה. לצפייה בתקנון החניון לחצו כאן.

נקודות המכירה

אנו ממליצים לבצע את חידוש המנוי ואת שאר הרכישות וההטענות במהלך העונה דרך האזור האישי באתר לאן. במידה ואינכם יודעים את פרטי ההתחברות (שם משתמש וסיסמא), יש לכתוב מייל לכתובת:support@leaan.co.il  ונציג יחזור אליכם.

  • אתר האינטרנט של לאן
  • קופות לאן – פרישמן 42 תל אביב, בימים א'-ה' 09:00-18:00 וביום ו' 09:00-13:00.
  • טלפון במוקד הטלפוני של לאן 8780* בימים א'-ה' 09:00-18:00 וביום ו' 09:00-13:00

ייתכן עומס במוקד הטלפוני ולכן אנו ממליצים להיעזר בנקודות המכירה הנוספות ובעיקר באתר האינטרנט של לאן דרך האזור האישי.

 פרטים שיש להציג בעת חידוש המנוי:

  1. מספר מנוי מעונת 2017/18
  2. תעודת זהות
  3. פרטים אישיים מלאים: כתובת, דוא"ל, טלפון נייד

לצפייה בכללי הכניסה והתנהגות באצטדיון ותנאי השימוש בכרטיסים ובמנויים לחצו כאן

העברת פרטי המנוי:
העברת בעלות תאושר רק לאחר מילוי הפרטים הנדרשים בטופס המצורף, צילומי תעודות זהות, פרטי התקשרות של בעל המנוי והאדם שאליו מעבירים את הזכויות של המנוי וייפוי כוח של בעל המנוי הנוכחי.

אנו ממליצים לכל בעלי המנויים אשר עושים שימוש במנוי שאינו תחת שמם לבצע העברה מסודרת כדי למנוע אי נעימויות במהלך העונה.

בקשה לשינוי מקום הישיבה באיצטדיון:

עלייך לחדש את המנוי ולאחר מכן למלא את הטופס המצורף בצורה מפורטת ולפרט בקוביית הבקשה את הפנייה.

הטיפול בפניות יחל בשבוע הראשון של יולי. המועדון יעשו את מיטב המאמצים להיענות לכל הבקשות בהתאם למצב הקיים, עם זאת, ההרשמה אינה מהווה הבטחה לשינוי מקום באיצטדיון. מכבי תל אביב שומרת לעצמה את הזכות לא להיענות לכל בקשה מכל סיבה שהמועדון רואה לנכון.

  • בעלי מנויים שלא יחדשו את המנוי עד יום שישי 29/06 בשעה 12:00 לא יוכלו לשנות מיקום באצטדיון ויאבדו את זכותם למנוי לעונת 2018/19.

לכל שאלה נוספת אתם מוזמנים להיכנס לעמוד שאלות נפוצות

לכניסה לאיזור עם פרטים נוספים על האיצטדיון עצמו לחצו כאן