מונדיאל 2018 כבר כאן וההתרגשות רבה. מי שעבורו מדובר באירוע מיוחד עוד יותר הוא שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' שהעפיל לטורניר היוקרתי יחד עם סרביה. עבור השוער הצעיר מדובר בפעם הראשונה בה יחווה מקרוב את גביע העולם וההתרגשות במדינתו בכלל ואצלו באופן אישי גדולה.

עוד באתר:

בטורניר עצמו שובצה נבחרת סרביה לבית מעניין מאוד יחד עם ברזיל החזקה של ניימאר, שוויץ וקוסטה ריקה. החבורה מהבלקן תחל את הופעותיה במשחק נגד קוסטה ריקה היום (א', 15:00) ורגע לפני סיפר לנו ראיקו על התחושות והציפיות.

מרגישים את ההתרגשות?
"ברור שאני מתרגש, זה כבוד גדול להיות חלק מאירוע כזה, אני באמת מאוד נרגש וכבר לא יכול לחכות להתחיל את הטורניר".

זה יהיה המונדיאל הראשון שלך.
"עבורי זה משהו שאומר הרבה. אני בחור די צעיר וכמו שאמרתי זה כבוד גדול להיות פה וכמובן שעבור כל שחקן טוב להיות חלק מגביע העולם".

ספר לנו קצת מה קורה בנבחרת?
"יש תחושה של התלהבות בתוך הנבחרת, אפשר להגיד שאנחנו קבוצה די צעירה, עם הרבה שחקנים פחות או יותר בגילי. כולם מאוד מתלהבים ומחכים להתחיל את הטורניר, להראות את עצמם לכולם, ובעיקר לעם הסרבי. להראות  מה הם יודעים ויכולים לעשות".

"יש הרבה עניין בסרביה סביב המונדיאל", הוסיף ראיקוביץ' על האווירה במדינה עצמה, "כולם מדברים על כדורגל, על הטורניר. לפני שטסנו לרוסיה כולם הגיעו לשדה התעופה כדי לתמוך בנבחרת ולאחל לנו בהצלחה. כל המדינה הולכת לחיות ולנשום כדורגל בחודש הקרוב".

"יכולות להיות הרבה הפתעות, אני מאמין שעבורנו יהיו הפתעות טובות ושנוכל לעשות משהו טוב במונדיאל"

איך אתה רואה את הסיכויים שלכם בשלב הבתים?
"זה לא בית קל, אבל יש לנו סיכוי. יש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים שמשחקים בקבוצות חזקות. אני חושב שיש לנו סיכוי טוב להעפיל לשמינית הגמר. המשחק הראשון יהיה חשוב. בסוג כזה של טורניר אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יכול לקרות. יכולות להיות הרבה הפתעות, אני מאמין שעבורנו יהיו הפתעות טובות ושנוכל לעשות משהו טוב במונדיאל".

לסיום, מי לדעתך הפייבוריטית?
"זו התחרות הכי גדולה שיש. קודם כל, אני מקווה שאנחנו נצליח להעפיל לשמינית הגמר כי זה חשוב מאוד גם לי וגם לנבחרת. מבחינת פייבוריטיות, אני חושב שנבחרת ברזיל שנפגוש בשלב הבתים טובה מאוד, גם ספרד וארגנטינה חזקות בעיניי".