מועדון הכדורגל מכבי ת"א שמח להודיע על הסכם חסות ראשית חדש עם חברת PenguinPickUp לעונות 2018/19-2020/21.

PenguinPickUp הינה רשת המספקת פתרון נוח, מאובטח וללא עלות לאיסוף מוצרים אשר נקנו בצורה מקוונת. מאז ההשקה בקנדה לפני ארבע שנים, לקוחות שביצעו רכישות מקוונות אצל למעלה מ-5000 קמעונאים שונים, העבירו אותם ל-PenguinPickUp. שעות הפעילות הארוכות מאפשרות ללקוחות לאסוף את המוצרים שרכשו ברשת בזמנים המתאימים ונוחים להם.

כחלק מהסכם החסות, יתנוסס הלוגו של PenguinPickUp בקדמת החולצות של הקבוצה הבוגרת וקבוצות מחלקת הנוער. מתחם האימונים בקרית שלום ייקרא 'מתחם האימונים PenguinPickUp'. בנוסף, חברת PenguinPickUp תהנה מפרסום וחשיפה בפלטפורמות הפרסום והדיגיטל של המועדון.

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "אנו שמחים להיות חלק מחברה בעלת טכנולוגיה מלהיבה, המיישרת קו עם החזון והשאיפות שלנו להיות מועדון מוביל וחדשני. אנו מאמינים כי PenguinPickUp תהנה מהחשיפה הנרחבת שיקבל המותג כמו גם מההזדמנויות השיווקיות והעסקיות להרחבת מעגל עסקיה".

"באמצעות היוזמה של PenguinPickUp אנו תוקעים יתד בעולם המסחר המקוון”, אמר אגיל נילסן, סגן נשיא בכיר וראש המחלקה העסקית ב-PenguinPickUp, "אנו מאמינים כי ההזדמנות היא לא רק הגדלה והרחבה של המסחר המקוון, אלא גם צמיחתו של עסק מלהיב סביבו".

עם יותר מ-70 נקודות ברחבי קנדה ושאיפה להתרחבות בינלאומית, PenguinPickUp תהפוך ל'נקודת עצירה ואיסוף אחת' לכל הרכישות המקוונות, כולל מצרכי מזון. ביכולתה של PenguinPickUp לאכסן מוצרי מזון טריים וקפואים, בנוסף למוצרי צריכה שונים וכן מוצרי אלקטרוניקה והלבשה. הלקוחות יכולים לשלוח כמעט כל מוצר ל-PenguinPickUp, מכל מקום בעולם ומכל קמעונאי/משווק מקוון.

"אנו מאמינים כי השותפות עם מועדון הכדורגל מכבי תל אביב תאפשר לנו להגדיל את המודעות הבין לאומית למותג, באופן התואם את התוכניות העתידיות שלנו", סיכם נילסן.

אודות PenguinPickUp

PenguinPickUp היא חברה המספקת שירותים אלקטרוניים וממשיים, המחברת בין קמעונאים ומותגים מרחבי העולם לבין צרכנים. PenguinPickUp מספקת רשת של למעלה מ-70 נקודות איסוף ברחבי קנדה, המציעה ללקוחות חווית כניסה ואיסוף מוצרים שרכשו ברשת – בין אם באופן רגלי או בצורה ממונעת מבלי לצאת מהרכב – בתוך דקות.