התחלה של עונה חדשה היא אירוע שמרגש כל אוהד אמיתי – בכל ענף ספורט. עונה חדשה מביאה עימה חידושים ורעננות וכחלק ממתיחת הפנים מכבי תל אביב גאה להשיק היום (שני) את מדי הבית הרשמיים שישמשו את הקבוצה בעונת 2018/19.

זו העונה השנייה ברציפות בה המועדון פיתח, עיצב ויצר באופן עצמאי קו הלבשת ספורט איכותי וייחודי. המדים מותאמים לצרכים של שחקני ואוהדי הקבוצה ומציגים שילוב מושלם של עיצוב ייחודי, טכנולוגיה מתקדמת ונוחות בלתי מתפשרת. כל זאת על מנת להעניק לשחקנים ולאוהדים חוויה ספורטיבית מושלמת.

השנה נבחר להוביל את הקבוצה עיצוב פסים אורכיים בצבעי צהוב-כחול. כחלק מהקשר ההדוק עם הקהל, העיצוב הנוכחי התברר כפופולרי מאוד בקרב האוהדים ומתכתב גם עם עונת 2012/13 הזכורה לטובה, בה הופיע בפעם האחרונה.

מדי הבית הרשמיים הם חלק מרכזי בקמפיין 100% מכבי שילווה אותנו השנה כמועדון, כקבוצה וכאוהדים. ערכים כמו שאיפה בלתי מתפשרת למצויינות, הישגיות ונאמנות הם אלה שמובילים אותנו קדימה ומהווים את ההשראה לקראת העונה שבפתח. ערכים אלה גם מחזירים אותנו אל החיבור העמוק שלנו עם מכבי וכחלק מהמהלך הוחלט להחזיר השנה גם את סמל המועדון קרוב ללב – בצידה השמאלי העליון של חולצת המשחק.

בנוסף, עיצוב המדים מכיל מספר אלמנטים ייחודיים למכבי. בגב העליון של החולצה מתנוסס המשפט שמוביל את רוח המועדון: Respect All, Fear None. בצידה הימני העליון מוטבע לוגו הייצור העצמי MTA ובחלקה התחתון ניתן למצוא תווית MTA מוזהבת הקובעת את אותנטיות המדים הרשמיים לעונת 2018/19.

חידוש נוסף ניתן למצוא על חזית החולצה, עליה מופיע לראשונה מזה שנים רבות לוגו הספונסר הראשי של המועדון – PenguinPickUp. גם העונה נמשך שיתוף הפעולה הארוך והפורה עם נותני החסות הוותיקים Hisense ו-Nivea שסמליהם מעטרים את גב החולצה. קבוצת ב.ס.ר הצטרפה אף היא למשפחה, כאשר לוגו הקבוצה מוטבע על גבי מכנסי המשחק של מכבי.

ניתן לרכוש את המדים כעת בחנות האונליין, והחל מיום שלישי הקרוב (10/07 ב-11:00) גם בחנויות המועדון בסינמה סיטי ראשל"צ, במתחם האימונים PenguinPickUp בקרית שלום וכמו כן בפופ אפ בדיזנגוף סנטר (מול ג'קי-O).

* בעלי המנויים יקבלו ביממה הקרובה מסרון עם קוד קופון להטבה על סך 30 ₪ למימוש ברכישת חולצה רשמית לעונת 2018/19 באחת החנויות.

ומה לגבי מדי החוץ אתם שואלים? אל דאגה, יש למה לחכות.