האימונים לעונת 2018/19 של אקדמיית הנוער ע״ש אבי כהן יחלו בשבת הקרובה כשקבוצת הנוער ונערים א׳ יהיו הנציגות הראשונות שחוזרות מהפגרה. כבר לפני מספר שבועות, עבור שוער קבוצת הנוער, דניאל פרץ, העונה כבר החלה. השחקן הצעיר פתח את אימוניו עם קבוצת הבוגרים וגם יצא עם החבורה של ולדימיר איביץ' למחנה האימונים שהתקיים בפולין. לאחר החזרה לארץ, פרץ סיפר על הזווית שלו ממחנה האימונים: העבודה הקשה, התנאים המצויינים, ההזדמנות להשתלב וגם הציפיות לשמור על תואר האליפות גם בעונה הקרובה.

איך אתה מסכם את החוויה האישית שלך ממחנה האימונים בפולין?
״מבחינה מקצועית החוויה הייתה מאוד מאתגרת, הרמה של האימונים הייתה בעצימות מאוד גבוהה. התנאים והמקצוענות במחנה היו מצויינים, זה בא לידי ביטוי בלוח הזמנים הקבוע, התזונה, חדר כושר, אמבטיות קרח וכו׳. הרגשתי שאני מתקדם״.


איך
ההרגשה להיות שחקן נוער במחנה ובנוסף גם הכי צעיר?
״זה בעצם המחנה השני שלי בו אני השחקן הצעיר ביותר, בשנה שעברה הייתה חוויה מאוד מרגשת מכיוון שהיו לי תהיות לגבי איך אשתלב. השנה באתי למחנה עם יותר בטחון, מבחינה מקצועית עשיתי שיפור גדול משנה שעברה. גם מבחינה חברתית הרגשתי חלק מהקבוצה הרבה בזכות השחקנים״.

כמו שאמרנו מדובר במחנה אימון שני שלך עם הבוגרים, מה אתה מרגיש שההזדמנויות האלה נותנות לך?
״זה לא מובן מאליו. מבחינה אישית חשוב להתאמן עם הקבוצה הבוגרת, זה נותן אינדיקציה טובה על ״איך אני״ בהשוואה לשחקנים ברמות האלה. בנוסף, אני מקבל טעימה איך זה להיות מקצוען עם תנאים שאין במקומות אחרים, אנשי צוות ומתקנים ברמה גבוהה מאוד. כל דבר קטן הוא באמת חוויה גדולה בפני עצמה״.

אתה מרגיש שאתה מגיע מוכן יותר לעונה הקרובה?
״התחושה היא שאני מגיע מאוד מוכן לעונה הקרובה. ראשית אני מגיע עם יותר ניסיון משנה שעברה, עם הנוער עברנו הרבה מאוד בעונה האחרונה. בנוסף, אני מרגיש שהשתפרתי מאוד מבחינה גופנית, מנטלית וגם מקצועית. לדעתי זה שהתחלתי את העונה חודש לפני כולם זה יתרון״.

מה הציפיות לעונה הקרובה?
״מבחינה קבוצתית, אנחנו בתור מכבי תל אביב תמיד נשאף להתמודד על זכייה בכל התארים. הציפיה הראשונה היא כמובן לשמור על תואר האליפות שלנו. בנוסף, השנה נתחיל את השלבים המוקדמים בליגת האלופות וננסה להגיע כמה שיותר גבוה. אנחנו גם רוצים לקחת את גביע המדינה השנה לאחר שבעונה הקודמת הודחנו בשלב מוקדם. יש לנו מוטיבציה גבוהה להחזיר אותו. מבחינה אישית, השאיפה היא לספוג כמה שפחות שערים בליגה, בתקווה להשתלב עד כמה שניתן בקבוצה הבוגרת".