הזירה האירופית תחילה. מכבי תל אביב תפתח את העונה האירופית שלה הערב (20:00) בהונגריה. הצהובים יתארחו אצל פרנצווארוש בבודפשט, במסגרת הסיבוב הראשון שבמוקדמות הליגה האירופית, בתקווה להמשיך את המסע אל עבר עונה רביעית ברציפות בשלב בתים אירופי.

עוד באתר:

את כל העדכונים, התמונות והקליפים המיוחדים מהונגריה תמצאו באתר, אפליקציה וברשתות החברתיות הרשמיות

זו גם תהייה ההופעה הרשמית הראשונה של הצהובים תחת הדרכתו של המאמן ולאדמיר איביץ', ועשויה להיות הופעת בכורה של שחקני הרכש החדשים: איתי שכטר, ז'איר אמאדור ואנריק סבוריט. אל הסגל הרחב שיצא להונגריה גם נמנים לא מעט שחקני בית מושאלים ובניהם: דן גלזר, מתן חוזז ושחר פיבן. חביב אוחיון צפוי להיות השוער השני של הצהובים במשחק.

אמש (ד') ערכה הקבוצה את האימון המסכם באצטדיון גרופאמה ארנה המפואר שנחשב לאצטדיון ביתי במיוחד.  "אנחנו מתרגשים מאוד לקראת המשחק הראשון של העונה", הודה דור מיכה. "למדנו את היריבה והיא תהייה יריבה קשה מאוד. אנחנו מקווים להמשיך את המסורת באירופה". צפו בראיון:

 

המאמן, ולאדימיר איביץ' התייחס ליריבה והבהיר: "מכבי תל אביב ופרנצווארוש שתיהן קבוצות הגדולות במדינותן. אין פה פייבוריטית. אני מאמין שהניסיון לש מכבי באירופה יעזור לנו". אבי ריקן הוסיף: "היה לנו מספיק זמן להתכונן למשחק. אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים שהתאקלמו מהר. מאמין שנבוא מוכנים למשחק".

כמה קטנות:

  • לפני 5 שנים ושבוע מכבי פגשה לראשונה יריבה הונגרית במפעל אירופי. זו הייתה גיורי בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. הצהובים ניצחו 0:2 במשחק שפתח את העונה האירופית הנהדרת תחת פאולו סוזה.
  • במידה וישחק זו תהייה ההופעה ה-53 של איתן טיבי באירופה – זקן השבט בסגל של הצהובים עם מספר הופעות בזירה האירופית.
  • המגן מרסל הייסטר, ששיחק בבית"ר ירושלים בשתי העונות האחרונות, הצטרף הקיץ לפרנצווארוש.