אחרי שכבר החלה את העונה, מכבי תל אביב תשוב הערב (א', 21:00) גם לזירה המקומית. הקבוצה של ולדימיר איביץ' תארח בנתניה את בית"ר ירושלים "למשחק האירופאיות" במסגרת גביע הטוטו, שיהיה גם המשחק הראשון של הצהובים העונה מול יריבה ישראלית.

בוידאו: תקציר הניצחון על רדניצ'קי

מכבי תגיע למשחק לאחר הניצחון 0:2 על רדניצ'קי במוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי האחרון. הצהובים גם יעלו למשחק כמחזיקי גביע הטוטו לאחר הזכייה במפעל בעונה שעברה. השלב הנוכחי מפגיש כאמור שתיים מהקבוצות שהחלו את העונה במפעלים האירופיים, כאשר המנצחת תעפיל לחצי גמר גביע הטוטו והמפסידה תנשור למשחק על מיקום. 

יש לזכור כי כבר ביום חמישי הקרוב יחכה למכבי גם משחק הגומלין נגד רדניצ'קי כך שמעניין יהיה לראות איזה הרכב יעמיד הפעם המאמן ולדימיר איביץ'. כנשאל בנושא לאחר המשחק הראשון נגד הסרבים ענה: "בטוח שיהיו שחקנים שלא שיחקו לאחרונה ויקבלו הזמנות. מי בדיוק ישחק? נראה כשיגיע המשחק".

מנגד, בית"ר ירושלים תגיע להתמודדות לאחר שכבר סיימה את דרכה באירופה עם הפסד במפגש נגד צ'יחורה מגיאורגיה. בעונה שעברה נפגשו מכבי ובית"ר 4 פעמים, כולן במסגרת ליגת העל, כאשר כל אחת מהקבוצות ניצחה פעמיים.

עוד קצת מספרים

  • מכבי היא שיאנית הזכיות בגביע הטוטו עם 5 גביעים בעונות 1993, 1999, 2009, 2015 ו-2018.
  • זו תהיה הפעם הראשונה שמכבי ת"א ובית"ר ירושלים נפגשות במשחק הראשון של המפעל.
  • מכבי פגשה את בית"ר 11 פעמים בגביע הטוטו. המאזן: 7 ניצחונות ו-4 הפסדים. פעמיים נפגשו הקבוצות במשחק הגמר: הפסד 3:1 בעונת 1997/98, ניצחון 1:2 בעונת 1998/9.
  • עד המשחק הערב מכבי קיימה 225 משחקים בגביע הטוטו. המאזן: 122 ניצחונות, 39 תיקו, 64 הפסדים.