אחרי שעברה את פרנצווארוש, מכבי תל אביב תחל מחר (חמישי ב-20:00) במשימה הבאה שלה במוקדמות הליגה האירופית. החבורה של ולדימיר איביץ' תארח באיצטדיון בנתניה את רדניצ'קי ניש הסרבית למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב ה-2 והיום דיבר מאמן מכבי במסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות.

עוד באתר:

איביץ' פתח את דבריו עם מסר של סולידריות בעקבות השריפות שגבו קורבנות רבים ביוון, בה חי לא מעט שנים: "אני רוצה לשלוח חיזוק לעם היווני שחווה ימים קשים. כולנו צריכים להיות איתם".

לאחר מכן התייחס למשחק ואמר: "אולי לרדניצ'קי אין שמות כמו היריבה הקודמת שלנו אבל זו קבוצה חזקה מאוד ואנחנו חייבים להיות מוכנים. אני בטוח שנהיה מוכנים וניתן 100 אחוז כדי להשיג תוצאה טובה. המטרה שלנו היא לנצח את המשחק, להיות ממושמעים עד השניה האחרונה, לשלוט במשחק ולתת את המיטב שלנו כדי להשיג תוצאה טובה".

על חשיבות הביתיות:
"המשחק הראשון בבית, אני חושב שזה יתרון קטן עבורנו, אתה משחק מול האוהדים שלך. אנחנו צריכים את התמיכה שלהם ושיעזרו לנו לעמוד במשימה כמו במשחק הקודם. אנחנו מכינים את עצמנו לשני המשחקים, נראה מה יקרה מחר ואני בטוח שנגיע מוכנים".

על כך שברסקי פתח נגד פרנצווארוש:
"זה תהליך נורמלי, אתה רוצה לראות את כל השחקנים. הרבה מהם חזרו מהשאלה, היו לי שלושה שבועות לעבוד איתם לפני המשחק הראשון, אני מרוצה מהשחקנים האלה, לא רק מברסקי, ועבורי כולם חשובים והם יקבלו הזדמנויות. יש לנו הרבה משחקים לפנינו ואני בטוח שהרבה מהם ישחקו".

על משחק נגד יריבה סרבית:
"זו פעם ראשונה בקריירה שלי שאני פוגש קבוצה סרבית. רדניצ'קי סיימה את העונה האחרונה במקום השלישי. הם מאורגנים בשנים האחרונות, יש להם סגל טוב ומנוסה, מאמן טוב. זו אחת הקבוצות הטובות בסרביה ובטוח שגם השנה הם יהיו טובים בליגה המקומית. איך זה מרגיש לי? בעסק הזה אנחנו מקצוענים וכך אהיה גם הפעם".