מכבי תל אביב תעלה מחר למשחק הרשמי הראשון של 2018/19. הצהובים יתארחו אצל פרנצווארוש ההונגרית למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית והערב (רביעי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בבודפשט.

עוד באתר: 

המאמן, ולאדימיר איביץ' התייחס ליריבה והודה: "מכבי זה המועדון הכי גדול בישראל, פרנצווארוש זה המועדון הכי גדול בהונגריה. זה המשחק הראשון העונה אי אפשר להגיד כרגע מי הקבוצה הפייבוריטית".

על ההכנות למשחק הוסיף המאמן:
"הכנו את עצמנו למשחק, הכנו את עצמנו לכל העונה שעומדת בפנינו ובימים האחרונים התכוננו יותר לקראת המשחק הזה. לנו יש שחקנים חדשים וגם להם. הכנו את הקבוצה כדי לעבור את הסיבוב הראשון. מחר זה המשחק הראשון מבין שניים ואנחנו מתייחסים לזה כמחצית הראשונה של המפגש הזה". 

על הניסיון של הצהובים באירופה אמר המאמן:
"בשנים האחרונות מכבי שיחקה בשלב הבתים, גם בליגת האלופות ואולי זה משהו שיכול לתת יתרון כי יש לקבוצה ניסיון במשחקים האירופאים".

על פרק הזמן שעבר מאז מונה לאמן לתפקיד אמר:
הגעתי לקבצה לפני מספר שבועות. אנחנו עובדים חזק והמטרה שלנו היא להתקדם לאורך שלבי המוקדמות כמו בשנים הקודמות. עכשיו אנחנו חושבים רק על המשחק שמצפה לנו מחר. השחקנים שלי רוצים לנצח בכל משחק וזו המטרה שלנו".

ריקן: "עשינו הכנה טובה"

גם קשר הצהובים, אבי ריקן נכח במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס למשחק מחר: ״כמובן שאנחנו רוצים לנצח כמו כל משחק שאנחנו מגיעים אליו. התכוננו טוב בחודש האחרון. זה משחק רשמי ראשון שלנו, אנחנו מגיעים מוכנים. הצוות הכין אותנו כמו שצריך, מצפה לנו יריב איכותי ונצטרך להיות במיטבנו״.

כשנשאל האם יש שחקן ספציפי שיהיה להם אתגר לעמוד מולו:
״עברנו על המשחקים שלהם, ראינו קבוצה טובה וממושמעת. אנחנו מבינים שהאצטדיון כאן הוא מאוד ביתי. אנחנו התכוננו מבחינה קבוצתית ואנחנו יודעים לקראת מה אנחנו מגיעים מחר״.

כשנשאל על חשיבות המשחק הרשמי הראשון:
״יש לנו קבוצה טובה, שעשתה הכנה טובה עם שחקנים מצויינים שהשתלבו מהר. המשחק מחר הוא אכן המשחק הרשמי הראשון שלנו. היה לנו מספיק זמן להתכונן, גם במשחקי ידידות ולכן אני חושב שאנחנו מגיעים מוכנים״.