2.8: רדניצ'קי ניש – מכבי ת"א, 22:00 באיצטדיון צ'איר
אחרי הניצחון 0:2 בישראל, השחקנים ולדימיר איביץ' יתארחו ביום חמישי הקרוב בסרביה למשחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית. מכבי תנסה להשלים את המשימה ולעלות לשלב הבא בו תפגוש את המנצחת בין טובול קוסטנאי מקזחסטן לפיוניק מארמניה (1:2 לקזחים במשחק הראשון).

עוד באתר

6.8: הגרלת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית
מכבי כאמור עדיין לא השלימה את העליה, אך אם תעפיל לסיבוב השלישי היא תגלה עוד לפני שיחל מי היריבה שתפגוש אם תגיע לפלייאוף (הסיבוב הרביעי). לאחר סיום הסיבוב השני ביום חמישי הקרוב יידעו הצהובים האם יהיו מדורגים בהגרלה זו.

9.8 (מועד לא סופי): המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי
עוד לפני המשחק נגד רדניצ'קי הערב, מכבי יודעת כי מי שמחכה לה בסיבוב השלישי היא פיוניק מארמניה, שגברה אמש 0:1 על טובול קוסטנאי מקזחסטן, וכי המשחק הראשון יתקיים בכל מקרה בחוץ.

16.8 בנתניה: משחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי

25.8 (מועד לא סופי): מכבי ת"א – מכבי חיפה, נתניה
עונת 2018/19 של ליגת העל תיפתח בשעה טובה בסוף השבוע של ה-25.8. כבר במשחק הראשון מכבי תפגוש במשחק מסקרן במיוחד את הירוקים מחיפה, במה שלפחות על הנייר גם נחשב למשחק המרכזי של מחזור הפתיחה

  • הדרך עדיין ארוכה, אך אם מכבי תגיע לשלב הפלייאוף, המשחק הראשון צפוי להתקיים ב-23.8 ומשחק הגומלין ב-30.8.

חלון ההעברות עדיין כאן
תקופת ההעברות תימשך גם בחודש הקרוב ואם אתם רוצים לדעת על כל מה שמתבשל במועדון כדאי לכם מאוד להיות מחוברים לאפליקציה הרשמית ולקבל עדכונים חמים מהשטח. אל תשכחו לאשר בהגדרות המכשיר קבלת פושים עם כל העדכונים הרשמיים כדי שתהיו הראשונים לדעת. להורדת האפליקציה לחצו כאן 

חוזרים ללימודים רק עם מכבי!
אז נשאר עוד חודש עד החזרה לספסל הלימודים, אבל המבצעים על מוצרי בית ספר של מכבי מתחילים כבר עכשיו! בואו ליהנות ממגוון רחב של פריטים החל מתיקים ועד מחברות וכמובן היומן הרשמי של מכבי, והכל בסייל! אז חפשו אותנו בחנויות הרשמיות בקרית שלום, סינמה סיטי ראשל"צ, עמדת הפופ-אפ בדיזנגוף סנטר וכמובן בחנות האונליין!

החלק החסר בפאזל:
אין אוהד מכבי שלא התרגש מחולצת העצמאות שהושקה במהלך העונה שעברה, כולכם ודאי ראיתם את חולצת הבית הנ-ד-י-ר-ה של העונה, אבל יש עוד חלק אחד שחסר בפאזל של עונת 2018/19, והחלק הזה, ייחשף במהלך החודש הקרוב. תהיו עירניים (: