אחרי שעברה 3 סיבובים, המשוכה האחרונה שתעמוד בין מכבי להעפלה נוספת לשלב הבתים של הליגה האירופית תהיה סרפסבורג מנורבגיה. היום (שלישי) יצאו הצהובים למדינה הסקנדינבית לקראת המפגש הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף, שייערך ביום חמישי הקרוב (20:05).

בוידאו: תקציר הניצחון בדרבי

תקציר ה-1:4 על הפועל ת"א בדרבי גביע הטוטו

אנשי הקבצה הגיעו בשעות הצהריים לנמל התעופה בן גוריון, ממנו המריאו לנורבגיה. מי שהתייחס למשימה הצפויה של מכבי היה הבלם ז'איר אמאדור, שגם חוגג היום יום הולדת, שאמר: "האמת היא שקיבלנו את כל האינפורמציה כדי להכיר את הקבוצה היריבה. זו קבוצה מאוד פיזית, הרבה זמן לא הפסידה במגרש שלה ומחכה לנו משחק מאוד קשה ומסובך. נצטרך להיות מרוכזים כדי להוציא תוצאה טובה שם". 

"אני חושב שההכנה הפיזית שלנו טובה מאוד למשחקים. אנחנו קבוצה מקצוענית שחייבת להיות מוכנה לכל משחק ולכל אתגר", הוסיף הבלם.

כנשאל על החווויות מהדרבי האחרון הוסיף: " הרושם הראשוני שלי היה הרגשות במשחק הזה. אפשר לראות בבירור שיש המון תשוקה לקבוצה, האוהדים לא הפסיקו לשיר ולעודד את הקבוצה וזה היה מדהים. אני מקווה להנות בעוד הרבה משחקי דרבי יחד עם מכבי ומעל הכל לנצח אותם, כי זה הכי חשוב".

מחר תערוך מכבי את האימון המסכם שלה באיצטדיון בו יערך המשחק בעיר סרפסבורג. עוד קודם לכן תתקיים מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות.

את כל העדכונים, התמונות, הכתבות והתגובות מנורבגיה תמצאו באתר, באפליקציה וברשתות החברתיות הרשמיות של המועדון.