מסע ההגנה על תואר האליפות התחיל היום (שבת) עבור מכבי ת"א 'שחר' בסכנין. קבוצת הנוער של המועדון יצאה למשחק חוץ נגד בני סכנין במחזור הפתיחה בליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח עם 8 שחקנים ותיקים ועוד 3 שחקנים שהצטרפו העונה לסגל הקבוצה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, מייקל צ'ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, מופלח שלאעטה, יואב הופמייסטר, רווה אסייג, עומר ברמי ואייל חן.

מחצית ראשונה
הדקות הראשונות של העונה נפתחו בגישושים של שתי הקבוצות. ברבע השעה הראשונה שתי הקבוצות לא ייצרו מצבים מסוכנים, אך הצהובים היו אלה שהכתיבו את הקצב.

בדקה ה-16 סכנין הגיעו למצב הראשון שלהם במשחק. לאחר התקפה מתפרצת חלוץ הקבוצה, מוחמד חלאילה, בעט מהצד השמאלי של הרחבה, אך הבעיטה שלו פגשה את הרשת החיצונית. בדקה ה-20 הצהובים התקרבו אל השער, מייקל צ׳ילאקה החל במהלך באגף הימני, מסר לעומר ברמי במרכז שהרים כדור טוב לרחבה ורווה אסייג לא הצליח להגיע אל הכדור שיצא החוצה. 15 הדקות הבאות היו בשליטה מלאה של מכבי. הדבר בא לידי ביטוי בדקה ה-35 כשכדור חופשי קצר השאיר את מופלח שלאעטה חופשי באגף, הוא שלח כדור רוחב למרכז הרחבה, אסייג בעט בנגיעה למסגרת, אך הכדור פגש את הקורה.

רגע לפני הירידה למחצית שוב החניכים של גיא צרפתי הגיעו למצב מסוכן. הפעם הגבהה מהאגף השמאלי של תומר מכלוף הגיעה אל ראשו של תמיר גלזר שנגח קדימה, רווה אסייג כמעט והצליח לדחוק את הכדור מקרוב, אך הכדור יצא החוצה. התוצאה נשארה במחצית 0:0.

מחצית שנייה
מכבי החלה את המחצית השנייה בצורה טובה. בדקה ה-48 חילוץ כדור של אסייג במרכז המגרש הוביל למתפרצת שהתחילה אצל עומר ברמי, הוא מסר לאייל חן בצד שמאל שמסף הרחבה בעט למסגרת אך שוער היריבה, מוחמד אבו ניל, הדף את הכדור המסוכן.

לאחר 3 דקות זה סוף סוף נכנס. תמיר גלזר שלח כדור עומק באגף הימני, מופלח שלאעטה השתלט על הכדור, חלף על פני המגן ומסר את הכדור  לעומר ברמי, שהשתלט ובעט אל חיבורי השער. 0:1 למכבי. בדקה ה-56 סכנין איימה על השער עם אדם סוועד שניסה את מזלו מרחוק, אך הכדור חלף מעל השער. בדקה ה-61 סכנין הצליחה להשוות בעזרת כדור חופשי שהורם לרחבה וננגח על ידי מוחמד עותמאן פנימה. סכנין משווה את התוצאה ל-1:1. דקה חלפה ובעיטה נוספת המארחים ממרחק נהדפה על ידי דניאל פרץ. את הריבאונד סוועד בעט למסגרת, אלון שטרוזברג הרחיק מהקו. בדקה ה-72, סכנין שוב סיכנה את השער כשעותמאן מצא עצמו חופשי בתוך הרחבה, אבל הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

בדקה ה-78, מכבי כמעט ועלתה שוב ליתרון. יואב הופמייסטר הכניס כדור מעל ההגנה, מצא את טל יגודייב, שנכנס כמחליף, הקיצוני בעט למסגרת אך הכדור פגש את הקורה. אלא שהצהובים לא התייאשו ובדקה ה-85 הגיע שער הניצחון. בר כהן, שנכנס כמחליף, השתלט על כדור מסף הרחבה ובעט היישר לחיבורים 1:2 למכבי. בדקה ה-87 יגודייב בעט מצוין למסגרת אך שוב שוער היריבה מנע מהכדור להיכנס. מכבי המשיכה לאיים על השער אך התוצאה נשארה בסיום 1:2 לצהובים. ניצחון חוץ יפה לחבורה של גיא צרפתי במחזור הפתיחה.