על אף שבשנים האחרונות היא כבר הפכה לחברה קבועה בקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי, הפועל רעננה פתחה העונה את עונתה ה-7 בסך הכל בליגה הבכירה.

אל העונה הנוכחית הקבוצה מהשרון הגיעה לאחר שאשתקד נאבקה בחלק התחתון של הטבלה. תחת הדרכתו של המאמן מנחם קורצקי, שמונה לתפקיד במהלך אוקטובר 2017, הצליחה רעננה להתייצב ולהישאר בליגה, די בקלות. היא סיימה את העונה במקום ה-3 בפלייאוף התחתון עם 40 נקודות ובמרחק של 19 נקודות מהקו האדום. 

שינוי משמעותי מבחינת רעננה נוגע לאיצטדיון הביתי שלה. אחרי שבשנים האחרונות אירחה את משחקיה בנתניה, העונה במועדון החליטו לנדוד ובחרו את איצטדיון רמת גן כמגרשם הביתי.

מה עשתה עד כה?
אל המשחק נגד מכבי, רעננה מגיעה לאחר פתיחת עונה טובה. ערב המחזור ה-3 לקבוצה של קורצקי יש 4 נקודות (מקום 4), כאשר במחזור הראשון סיימה ב-0:0 בחוץ נגד בני סכנין ואילו במחזור שקדם לפגרת הנבחרות גברה באיצטדיון ר"ג 1:2 על קרית שמונה. עוד לפני פתיחת ליגת ג'פניקה, רעננה קיימה 4 במשחקים בגביע הטוטו ולא הצליחה להעפיל משלב הבתים לאחר שסיימה עם 4 נקודות.

מצב הסגל
כמו בקבוצות רבות בליגה, גם מצבת השחקנים של רעננה עברה שינויים שמעניין יהיה לגלות כיצד ישפיעו עליה בהמשך העונה. בגזרת העוזבים ניתן למצוא מספר שחקני מפתח מהעונה שעברה שלא המשיכו לעונה הנוכחית. השמות הבולטים הם הבלם המצוין מוחמד עלי קמארה שעזב ליאנג בויז משוויץ, שמעון אבוחצירה, רועי זיקרי וגם השוער גיירמו ויסקארה.

מהעבר השני, בין המצטרפים לרעננה בפתיחת העונה הנוכחית נמצאים טל איילה ומירקו אורמוש, ששיחקו אשתקד בהפועל אשקלון, אור דסה הצעיר שמושאל ממכבי ושיחק ברעננה גם בעונה שעברה, דין מימוני (הגיע מנתניה) וקייס גאנם, שהגיע מרמת השרון וכבש במחזור הקודם את שער הניצחון נגד קרית שמונה בדקה ה-90.