מכבי תל אביב ׳שחר׳הפועל תל אביב ׳ניסנוב׳ 0:1 (נוער)
הדרבי התל אביבי חזר אל ליגת העל לנוער, קבוצת הנוער גברה על האדומים מתל אביב במסגרת המחזור ה-4 בליגת העל לנוער. שער ניצחון מתוק בדקה ה-93 של מופלח שלאעטה העניק לצהובים את המקום ה-1 בטבלה.
לצפייה בתקציר ולסיקור המשחק המלא לחצוא כאן.

מועדון ספורט עירוני אשדוד ׳זילבר׳מכבי תל אביב ׳עודד׳ 4:1 (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ של המועדון המשיכה במומנטום החיובי, הצהובים גברו על הקבוצה מאשדוד במשחק הצמרת במסגרת המחזור ה-4 של הליגה כשהיא עם 10 שחקנים מהדקה ה-38. הניצחון משאיר את הקבוצה במקום ה-1 בטבלה כשהיא עדיין ללא הפסד ליגה. כבשו לזכות מכבי: טל תורג׳מן (31), נהוראי ביטון (59), שקד נבון (79) ותומר יעקבי (84). מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון סיכם את המשחק: ״במחצית הראשונה ירדנו ביתרון של שער ושהשוער שלנו מורחק בדקה 38 אחרי עבירה מחוץ לרחבה. המחצית הראשונה היתה צריכה להסתיים אפילו עם יתרון גדול יותר. במחצית השניה עשינו שינו טקטי בעקבות ההרחקה ועברנו לשחק על התקפות מעבר, מהם כבשנו 3 שערים והיה באפשרותנו לכבוש עוד אך החמצנו. ההכנה למשחק גרמה לתוצאה עם ביצוע יפה של השחקנים. לשחק ב-10 שחקנים למעלה ממחצית ולהבקיע שלושה שערים באשדוד שהיא אחת מהמובילות בליגה, במיוחד שבשנה שעברה היא ניצחה אותנו פעמיים, השג יפה ומעודד להמשך. בשבוע הבא משחק נגד פ״ת בבית. המשחקים נגדם תמיד לא פשוטים. נעשה הכנות ונגיע בשביל לנצח ולהראות המשכיות והתקדמות בדרך שאנחנו הצוות מובלים את השחקנים. גאה בשחקנים על משחק ההקרבה״.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳הפועל רעננה 1:0 (נערים ב׳)
לאחר שני ניצחונות רצופים משכנעים קבוצת נערים ב׳ נעצרה, הצהובים נכנעו לקבוצה מרעננה במסגרת המחזור ה-4 בליגה. החניכים של ערן ססי כרגע ממוקמים במקום ה-6 בטבלה כשהמרחק מהמוליכה (רעננה) עומד על 4 נקודות. בסיום המשחק, ערן ססי סיכם את המשחק: ״משחק לא מספיק מאורגן שלנו בהתקפה נגד קבוצה שהסתגרה ויצאה למתפרצות. הפעולות האישיות לא היו מספיק טובות ולא השכלנו ליצור מספיק מצבי הבקעה. היריב ניצל שמירה לא טובה שלנו במצב נייח וכבש. באופן כללי משחק לא טוב שלנו גם ברמה הטכנית אבל בעיקר בקצב״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳בני יהודה תל אביב ׳גרונדמן׳ 2:3 (נערים ג׳)
לאחר הניצחון המרשים במסגרת הגביע בשבוע שעבר, קבוצת נערים ג׳ המשיכה במומנטום גם במחזור הפתיחה של הליגה. הצהובים גברו על היריבה העירונית בכתום במשחק שהתקיים במתחם האימונים PenguinPickUp שבקרית שלום. לזכות מכבי כבשו: אוסקר גלוך, ארי מרנשטיין ורוי טולצינסקי. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״התמודדנו נגד קבוצה טובה, אמנם לא היינו במיטבנו אבל עדיין שלטנו במשחק, כבשנו 3 שערים יפים מאוד והיינו ראויים לניצחון, יש לעשות עדיין תיקונים שאופיניים לתחילת עונה אבל תמיד טוב לעשות זאת אחרי ניצחון. גאה מאוד בשחקנים״.