עדן קארצב, 18, חתם על הארכת חוזה בשנתיים שתשאיר אותו במועדון עד לתום עונת 2020/21.

הקשר בן ה-18, תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב המתנשא לגובה 186 ס"מ, התאמן עם סגל הקבוצה הבוגרת מתחילת העונה – והבטיח את עתידו במועדון עד 2021.

 

קארצב ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגיל 17 במשחק גביע הטוטו נגד הפועל רעננה באוגוסט 2017 והושאל בהמשך העונה לבית"ר תל אביב רמלה, במדיה כבש 4 שערים ב-12 הופעות בליגה הלאומית. 

קארצב ייצג את ישראל בכל הנבחרות הצעירות ורשם 53 הופעות בין לאומיות, כולל 2 שערים במדי הנבחרת הצעירה. לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "כשחקן שהצטרף בגיל 13 למכבי ת"א, זוהי עונתי החמישית במועדון ואני שמח שחלום הילדות שלי לשחק בקבוצה הבוגרת מתגשם. אני שמח להאריך חוזה במועדון לשנתיים נוספות ומקווה מאוד להתקדם כמה שיותר ולתרום מהיכולות שלי לקבוצה הבוגרת של מכבי ת"א, על מנת שיחד נגיע להישגים בעתיד".

המנכ"ל בן מנספורד, הוסיף: "לא צריך הקדמה על מנת להציג את עדן. הוא שחקן בולט הן במדי מחלקת הנוער והן במדי הנבחרות. אני מאושר מקצב ההתקדמות שעדן עשה במחלקת הנוער, במדיה של בית"ר תל אביב רמלה ובמיוחד מאז תחילת אימוני טרום העונה. עדן משתייך לסגל הקבוצה הבוגרת בזכות ולא בחסד. זהו עוד אחד מבוגרי מחלקת הנוער שהבטיח את עתידו במועדון. אני בטוח כי עדן ימשיך להתפתח והוא עובד חזק מאוד על מנת לקבל את ההזדמנות שלו בקבוצה הבוגרת".

המנהל הביצועי פטריק ואן לוון הוסיף: "זה הישג למועדון להחתים שחקן צעיר וכישרוני עם יכולות כמו של עדן קארצב. הוא יכול להפוך לשחקן משמעותי בקישור של מכבי תל אביב, במידה שהכל ילך בכיוון הנכון".