מכבי תל אביב תעלה מחר (א', 21:00) לירושלים. החבורה של ולדימיר איביץ' תתארח אצל בית"ר ירושלים באיצטדיון טדי למשחק במסגרת המחזור ה-6 של ליגת ג'פניקה. היום (שבת) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ'.

 

"שיחקנו נגד הרבה קבוצות שמשחקות סגור וזה חלק מהחיים שלנו. אנחנו צריכים להתכונן לכך אם הם יחליטו לשחק בצורה כזו. זו החלטה שלהם כיצד לשחק ואנחנו צריכים להיות מוכנים. זה נורמלי. כבר שיחקנו נגד קבוצות שניסו להסתגר ואז לתקוף במתפרצות".

על המהירות של שחקני ההתקפה של בית"ר:
"אנחנו מכינים את עצמנו, מדברים הרבה ועובדים הרבה. יש דברים שצריך לשפר מהמשחק הקודם, זו המטרה שלנו. אם נכין משהו שונה או לא – את זה כבר תראו מחר". 

על בחירת ההרכב שלו:
"אני לא יודע מה אומרים בתקשורת. אני יודע מה ההרכב הראשון עבורי והשחקנים יודעים את זה. לאף אחד אין מקום מובטח בהרכב, זה ברור. כולם צריכים להילחם ולעבוד קשה כדי לקבל את המקום הזה. הכל תלוי בכיצד הם עובדים, בשחקנים של היריבה, הדרך בה אנחנו רוצים לשחק. זה נורמלי ולא איכפת לי מה הדעה של אחרים. אני יודע מה התפקיד שלי, אנחנו מנסים לתת 100 אחוז בכל משחק ולבחור את ההרכב המתאים".

על הנציגים בנבחרת:
"אנחנו שמחים שיש שחקנים רבים של מכבי בנבחרת. אמרתי כבר בעבר שזה חשוב עבורנו. אם אפשר אז נשמח שיהיו גם 11 שחקנים של מכבי בהרכב. זה אומר שאנחנו עובדים נכון ושיש לנו שחקנים ראויים וטובים. אני מקווה שיהיו לנו עוד ועוד שחקנים בנבחרת".

על צ'יקו אופואדו:
"הוא שחקן עם מאפיינים שונים משל שחקנים אחרים בתפקיד הזה. הבאנו אותו כדי שיעזור לנו, הוא עובד קשה, הוא מקצוען ומנסה לתת את הטוב ביותר בכל יום. הוא שחקן שיכול להיות חשוב מאוד עבורנו בעתיד".