קבוצת הנוער מארחת את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-8 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-3 בטבלה עם מאזן של 4 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו. מנגד הפועל רעננה הגיעה למפגש מהמקום ה-7 בטבלה כבמאזנם שלוש תוצאות תיקו רצופות. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אדוארדו גררו, אייל חן ורווה אסייג.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ'ילאקה, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, דן לוגסי, נדב נידם, אדוארדו גררו, יואב הופמייסטר (ק), רווה אסייג, בר כהן ואייל חן.

מחצית ראשונה
דקות הפתיחה נפתחו בצורה טובה יותר לזכות מכבי, בדקה ה-8 כדור עומק לכיוון הרחבה הגיע אל רווה אסייג שמהאוויר בעט מעל השער. בדקה ה-11 הגיעה ההזדמנות הראשונה של האורחים, גולן בני קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוא בעט אל המסגרת והכדור הוסט על ידי ההגנה לקרן.

3 דקות חלפו ושוב בני ניסה לבעוט, הפעם זה היה מחוץ לרחבה והכדור יצא החוצה. בדקה ה-15 הצהובים איימו על השער, המהלך החל בצד ימין, מייקל צ׳ילאקה מסר את הכדור לבר כהן שהשתחרר מהמגן שלו ושחרר בעיטה מסף הרחבה שהלכה מעל השער. 4 דקות לאחר מכן שוב כהן עם ההזדמנות, הוא קיבל את הכדור מדן לוגסי, לאחר מכן הוא חלף על פני שני שחקני הגנה ושחרר בעיטה לפינה, אך הכדור חלף סמוך לקורה.

בדקה ה-23 אדוארדו גרר, קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט אל היידים של אריאל מסיקה. בדקה ה-34 זה כמעט נכנס, אייל חן קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא מסר כדור רוחב מדויק לתוך הרחבה, בר כהן בעט בנגיעה אך מסיקה קלט את הכדור. דקה חלפה והפעם גררו איים על השער מרחוק, הבעיטה שלו הלכה סמוך למסגרת השער. רגע לפני הירידה למחצית רעננה הגיעו להזדמנות, רועי לוי בעט מתוך הרחבה וההגנה הצהובה הצליחה לבלום את הכדור ולהרחיק את הסכנה. התוצאה נשארה במחצית 0:0.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה לטובת האורחים, בדקה ה-47 בעיטת עונשים מ-11 מטרים נשרקה לטובת רעננה לאחר מאבק על הכדור ברחבה של אלון שטרוזברג עם חלוץ היריבה. רועי לוי ניגש לבעוט ובעט לפינה הימנית פנימה. 0:1 לרעננה. בדקה ה-63, טל יגודייב שנכנס כמחליף קיבל את הכדור במרכז ודבר קדימה, הוא בעט מ-20 מטרים קרוב לחיבורי השער. 3 דקות חלפו, גררו מצא את גיל בן שלוש שמסף הרחבה בעט סנטימטרים מחיבורי השער.

בדקה ה-75 לאחר הרמה של בן שלוש נוצר בלגן ברחבת רעננה, אסייג השתלט ובעט למסגרת, אך הכדור נבלם על ידי ההגנה. בדקה ה-82 הגיע השיוויון, עמרי רם שנכנס כמחליף, פרץ באגף הימני והרים כדור נהדר לרחבה, גררו בנגיעה הכניע את השוער וכבש את שער הבכורה שלו בליגה. הצהובים משווים את התוצאה ל-1:1. 4 דקות חלפו ומכבי כמעט ועלתה ליתרון, הרמה של טל יגודייב מצאה את בן שלוש שבעט מהאוויר, אך מסיקה הצליח להדוף את הכדור. בדקה ה-90 המהפך הושלם, כמעט שחזור מדויק לשער השיוויון, שוב עמרי רם פרץ באגף הימני ומסר כדור רוחב לרחבה, גררו היה במקום לכבוש את השני במהלך קבוצתי נהדר. 1:2 למכבי. כך נותרה גם התוצאה בסיום.