קבוצת הנוער אירחה את הפועל ר״ג במסגרת המחזור ה-6 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהם עדיין ללא הפסד בליגה. מנגד הפועל ר״ג הגיעה למפגש מהמקום הלפני אחרון בטבלה כשבמאזנם ניצחון ליגה בודד. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם מופלח שלאעטה, טל יגודייב ואדוארדו גררו.

ההרכב המלא: אור יצחק' מייקל צ'ילאקה, אלון שטרוזברג, דן לוגסי, תומר מכלוף, עידו שחר, מופלח שלאעטה, יואב הופמייסטר (ק), אדוארדו גררו, בר כהן וטל יגודייב.

מחצית ראשונה
הצהובים הם אלה שפתחו חזק, כבר בדקה ה-2 המגן השמאלי, תומר מכלוף, קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא שחרר בעיטה מרחוק שהלכה החוצה. בדקה ה-9 האורחים ניסו לאיים על השער, הוד מסיקה בעט מרחוק והכדור הלך גבוה מעל השער. דקה חלפה ועידו שחר השתלט על כדור חוזר מסף הרחבה, הוא בעט מהאוויר מעל המשקוף. בדקה ה-20 כדור קרן שטוח מצא את עידו שחר על סף הרחבה אך הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

מכבי המשיכה לתקוף ולהתקרב אל השער, בדקה ה-27 יואב הופמייסטר קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא הרים כדור נהדר לרחבה, אך גררו לא הצליח להגיע לכדור שיצא החוצה. דקה חללפה ושוב הצהובים כמעט ומצאו את השער, בר כהן הקפיץ את הכדור מעל ההגנה של ר״ג, עידו שחר בעט מהאוויר אך יובל שדה הדף את הכדור בקצות האצבעות ומנע את השער של מכבי. בדקה ה-37, קשר היריבה, הוד מסיקה ניסה להפתיע את אור יצחק מרחוק, הבעיטה שלו הלכה החוצה. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:0.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה. בדקה ה-50 כדור חופשי מסובב של בר כהן חלף מעל המשקוף. 5 דקות חלפו ושוב הצהובים איימו על השער, כהן הכניס כדור עומק מעל קו ההגנה, מופלח שלאעטה הצליח להשתחל דרך ההגנה ולגעת בכדור, אך הכדור הלך מעל השער. בדקה ה-57 מהלך נהדר של החניכים של גיא צרפתי, שוב כהן הכניס כדור עומק נהדר, הפעם אל טל יגודייב שהכניס כדור עומק למרכז הרחבה, גררו בנגיעה בעט החוצה.

בדקה ה-68, תומר מכלוף שלח את גררו באגף בכדור מצוין, החלוץ מצא את רווה אסייג, שנכנס כמחליף, אך הכדור לא התלבש לו על הרגל. בדקה ה-70 בעיטה חופשית של בר כהן פגשה את הקורה. בדקה ה-75 הצהובים נשארו ב-10 שחקנים, אלון שטרוזברג עצר את חלוץ היריבה בדרכו אל השער וקיבל כרטיס אדום ישיר. בדקה ה-80 בעיטה מרחוק של האדומים כמעט ונכנסה, אור יצחק הסיט את הכדור לקורה והחוצה לקרן. בדקה ה-90 אסף הרשקו, שנכנס כמחליף, ניסה לבעוט מרחוק אך הכדור הלך החוצה. רגע לפני השריקה דוד דגו, שנכנס כמחליף, השתלט על כדור מסף הרחבה ובעט מדויק לפינה, אך יובל שדה הציל את הכדור בקצות האצבעות. התוצאה נשארה בסיום 0:0.