בית"ר טוברוקמכבי תל אביב ׳שחר׳ 2:0 (נוער)
קבוצת הנוער חזרה אל מסלול הניצחונות נגד הקבוצה מנתניה במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל לנוער. שערים של רווה אסייג (17) וטל יגודייב (94) סידרו לקבוצה של גיא צרפתי ניצחון נוסף בצמרת הליגה. הצהובים נמצאים במקום ה-3 בטבלה כשהפער מהפסגה עומד על נקודה בלבד. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

הפועל באר שבעמכבי תל אביב ׳עודד׳ 3:0 (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ המשיכה במומנטום החיובי בו היא נמצאת במסגרת המחזור ה-8 של הליגה. הצהובים שנמצאים בראש הטבלה גברו על הקבוצה מבאר שבעו שמרו על הפער מהמקום השני של 5 נקודות. במחצית הראשונה שקד נבון הבקיע לאחר בישול של שחר רוזן, בתחילת המחצית השנייה בן מוסאיוף הצליח להדוף כדור עונשין מ-11 מטרים שהשאיר את היתרון אצל מכבי. לאחר מכן טל תורג׳מן הבקיע שער נהדר מבישול של יהלי לזר וממש לקראת הסיום שקד נבון השלים צמד בזכות בישול של נהוראי ביטון. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, סיכם את הניצחון החשוב: ״הצלחנו לנצח באחד המגרשים הכי בעייתיים בליגה נגד יריב טוב ואגרסיבי. הדרך להיות אלופים עוברת בבש, עמידה נכונה ועקשנות הביאו לנו את 3 הנקודות. יש התקדמות משמעותית של הרבה שחקנים והדבר בא לידי ביטוי בכך שיש לנו 6 שחקני נבחרת ביניהם 4 חדשים. נאחל לנבחרת הנערים בהצלחה במוקדמות אליפות אירופה. אנחנו יוצאים לפגרה של שלושה שבועות, נתארגן מחדש ונמשיך את ההתקדמות של השחקנים והקבוצה״.

מכבי נתניה ׳רפאל׳מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 3:1 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ חזרה אל מסלול הניצחונות נגד הקבוצה מנתניה במסגרת המחזור ה-7 בליגה. שערים של אנר אושמנדי (צמד) ואביב פלס נתנו לצהובים את הניצחון החשוב. ערן ססי, מאמן הקבוצה, סיכם את המשחק: ״המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד, הגענו להרבה מצבים שעזרו לנו לרדת למחצית ביתרון של 3 שערים. במחצית השנייה הייתה ירידה בקצב המשחק שלנו, אפשרנו ליריב להגיע למספר מצבים מסוכנים. ניקח את הדברים הטובים במטרה לייצר המשכיות״.

בית"ר ירושלים ׳גדי׳מכבי ׳תל אביב אלדד׳ 1:0 (נערים ג׳)
לאחר הניצחון המרשים בשבוע שעבר, קבוצת נערים ג׳ עשתה זאת שוב, הפעם במגרש החוץ הקשה בירושלים במסגרת המחזור ה-5 בליגה. אוסקר גלוך כבש את שער הניצחון שהשאיר את הצהובים בצמרת הליגה. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״ניצחנו את המשחק עם המון אופי ונחישות במגרש שקשה לשחק בו. את קרבות ה-50/50 התמודדנו בצורה יפה. יצרנו המון מצבים ליד השער שלא נוצלו, אני יוצא מהמשחק מרוצה מאוד כי שיחקנו כיחידה אחת״.