אחרי פגרת נבחרות בת שבועיים ליגת ג'פניקה חזרה היום (שבת) לפעילות עם משחק מסקרן במיוחד. מכבי תל אביב אירחה את הפועל חדרה למפגש בין שתי המוליכות, במסגרת המחזור השביעי.

השחקנים של ולדימיר איביץ' הגיעו למשחק לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים במחזור הקודם וכאשר לא מעט מהם גם בילו במשחקי הנבחרות השונות בשבוע החולף. הסרבי בחר להציב הרכב התקפי שכלל את דור מיכה, עומר אצילי, צ'יקו אופואדו ואיתי שכטר בחלק הקדמי, כאשר דור פרץ ואייל גולסה הוצבו במרכז המגרש. 

מהעבר השני, העולה החדשה מחדרה הגיעה מהמקום הראשון בליגה, כשערב המחזור המרחק שלה ממכבי, השניה בטבלה, עמד על שתי נקודות. המאמן ניסו אביטן הציב הרכב דומה לזה שהביא לו את ההצלחות במחזורים הראשונים של העונה, שכלל את מקס גרצ'קין המושאל ממכבי ואת הזרים פרדי פלומין ולוסיו בחלק הקדמי.

מחצית ראשונה

עם דחיפה נהדרת מהיציעים המלאים בנתניה, מכבי פתחה טוב את המשחק וכבר אחרי 7 דקות מצאה את הרשת. זה התחיל עם מסירת עומק גדולה של מיכה, נמשך עם תנועה של דור פרץ שקיבל את הכדור ברחבה והעביר רוחב וצ'יקו סיים בנגיעה מול רשת חשופה. 0:1 למכבי. השליטה של הצהובים נמשכה גם בדקות הבאות עם לא מעט ניסיונות למצוא את השער של האורחת. אצילי ניסה לאיים את בעיטה ממרחק שלא פגשה את המסגרת, בדקה ה-26 דור פרץ כמעט כבש עם בעיטה טובה משלו, אבל הצלה של אג'ידה מנעה את השני. 

בדקה ה-33 השליטה הצהובה הובילה שער שני ושוב צ'יקו אופואדו היה במרכז העניינים. הניגרי ניצל מסירה לא טובה בחלק המגרש של חדרה וחטף את הכדור. הניגרי התקדם, עבר את אג'ידה וגילגל פנימה את השני שלו. 0:2 למכבי. 3 דקות עברו ומכבי כבר כבשה את השלישי הפעם חילופי מסירות השאירו את שכטר ברחבה, החלוץ ביצע דריבל מהיר ומסר לגולסה שבעט כדור שפגע בשחקן הגנה חדרתי והמשיך לרשת. 0:3 למכבי. רגע לפני ההפסקה צ'יקו ופרץ היה קרובים לכיבוש שער נוסף עם בעיטות טובות מרחוק, אבל זה הסתיים בעצירה של אג'ידה ובעיטה של פרץ שחמקה החוצה.

מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה חדרה היתה הראשונה שמגיעה למצב מסוכן כשבדקה ה-49 טאפוקו נגח בעוצמה אבל זיעזע את המשקוף של ראיקוביץ'. 4 דקות לאחר מכן אצילי התקרב מאוד לכיבוש לאחר התקפה מהירה בסיומה שכטר השאיר לו כדור ברחבה אבל הצלה של אג'ידה מנעה שער. בדקה ה-54 מכבי דווקא מצאה את הרשת במה שהיה שער הבכורה של אנריק סבוריט. הגנת חדרה הרחיקה כדור שהוגבה לרחבה, זה הגיע לספרדי שברגל ימין החלשה שלו בעט מצויין כדור חד שנעצר עמוק ברשת של אג'ידה. 0:4 למכבי. 

בהמשך איביץ' רענן את השורות עם חילוף כשהכניס את מתן חוזז במקום עומר אצילי. קצב המשחק ירד מעט בדקות הבאות אבל בדקה ה-70 דור פרץ כמעט כבש עם כדור חופשי נהדר שחלף ליד העמוד. בדקה ה-72 הקהל הריע לצ'יקו אופואדו שהוחלף ופינה מקום לאבי ריקן. 9 דקות לסיום הגיע גם הזמן של מיכה לקבל תשואות מהיציעים ובמקומו נכנס למגרש דן גלזר. בדקה ה-85 מכבי קיבלה פנדל לאחר פריצה נהדרת של מתן חוזז שהוכשל על ידי אג'ידה. שכטר לקח את הבעיטה, אבל תגובה טובה של אג'ידה איפשרה לו להדוף ולמנוע שער חמישי. 0:4 גדול למכבי בסיום.